جمع‌آوری ۲ هزار تن برف از سطح شهر

شهردار فریدون‌شهر گفت: بیش از دو هزار تن برف از سطح معابر اصلی و میدان‌های شهر با استفاده از ۱۴ دستگاه جمع‌آوری و به بیرون شهر منتقل شده است.

ابراهیم باتوانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به عملیات برف‌روبی در سطح شهر فریدون‌شهر اظهار کرد: به دنبال بارش برف در فریدون‌شهر ۴۰۰ کیلومتر از معابر شهر توسط نیروهای خدمات شهری شهرداری برف‌روبی و پاکسازی می‌شود.

وی افزود: بیش از دو هزار تن برف از سطح معابر اصلی و میدان‌های شهر با استفاده از شش دستگاه لودر، دو دستگاه گریدر و شش دستگاه کامیون جمع‌آوری و به بیرون شهر منتقل شد.

شهردار فریدون‌شهر با اشاره به مهمترین اقدامات شهرداری از بهمن‌ماه ۱۴۰۰ تا دهه فجر ۱۴۰۱ خاطرنشان کرد: ️ فاز نخست کنارگذر شمالی شهر حد فاصل کوی فرهنگیان تا ۴۰۰ پلاک با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال و پیشرفت ۱۰۰ درصدی اجرا شده است.

باتوانی ادامه داد: ️تعمیرات و بازسازی مجدد جداول و پیاده‌روها در سطح شهر با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال و پیشرفت ۱۰۰ درصدی انجام شده است.

وی با اشاره به تصویب بودجه ۱۴۰۲ شهرداری تصریح کرد: لایحه بودجه ۱۴۰۲ شهرداری فریدون‌شهر که با پیشنهاد رقم ۵۱۰ میلیارد ریال تقدیم شورای اسلامی شهر شده بود، پس از بررسی لوایح در کمیسیون‌های مختلف به تصویب شورای اسلامی شهر رسید و سال آینده برای اجرا تحویل شهرداری خواهد شد.

شهردار فریدون‌شهر گفت: بودجه ۱۴۰۲ شهرداری با افزایش ۷۰ درصدی نسبت به سال جاری با توزیع متوازن و تعریف پروژه‌های عمرانی بیشتر در محلات کم‌برخوردار، تدوین شده است و امیدواریم فصل جدیدی از عمران و آبادانی فریدون‌شهر را در سال آینده شاهد باشیم.

کد خبر 641135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.