رئال‌مادرید دو ستاره را برای خط حمله زیر نظر گرفت!

رئال مادرید درحال حاضر دوسان ولاهوویچ، مهاجم یوونتوس و ریچارلیسون از تاتنهام را به عنوان جایگزین‌های کریم بنزما، زیر نظر گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، به نظر می‌رسد که کریم بنزمای فرانسوی تا پایان فصل آینده در مادرید بماند، اما در ۳۵ سالگی و با مصدومیت‌هایی که در فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ او را آزار می‌دهد، تصور می‌شود که باشگاه اولویت خود را برای جذب یک مهاجم جدید در تابستان قرار داده است. این موضوع براساس گزارشی از ESPN است که ادعا می‌کند ریچارلیسون و ولاهوویچ به عنوان اهداف بالقوه شناخته شده‌اند.

هر یک از این گزینه‌ها می‌تواند پشتیبان بسیار خوبی برای خط حمله مادرید باشد، زیرا رودریگو گوس، وینگر برزیلی، اغلب جای بنزمای مصدوم را پر کرده است، که در این فصل هشت بازی لیگ را از دست داده است. ماریانو دیاز نیز در تابستان، تیم را ترک می‌کند، در نتیجه، تیم آنچلوتی به مهاجم مرکزی بهتری نیاز دارد.

ولاهوویچ و ریچارلیسون به ترتیب با ۲۳ و ۲۵ سال می‌توانند به جای بنزما، در ترکیب رئال مادرید بدرخشند. این ملی‌پوش صرب می‌تواند یکی از بسیاری از خروجی‌ها در نتیجه رسوایی مالی یوونتوس باشد و احتمالاً خریدی آسان‌تر از ریچارلیسون است که آنچلوتی در اورتون با او کار می‌کرد، آن هم با توجه به اینکه، قرارداد تازه امضاشده او با تاتنهام، تا ژوئن ۲۰۲۷ اعتبار دارد.

درحالی که ماه‌های زیادی تا پنجره تابستانی باقی مانده است، آنچلوتی باید به مهاجمان فعلی خود که به لوس بلانکوس کمک کردند تا با برتری برابر الهلال، قهرمان جام‌جهانی باشگاه‌ها شوند، اکتفا کند.

کد خبر 641124

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.