هافبک بایرن در تئاتر رویاها ماندگار می‌شود؟

مارسل سابیتزر از رد احتمال تبدیل شدن قرارداد قرضی‌ خود به انتقال دائمی در تابستان امسال، خودداری می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هافبک ملی‌پوش اتریشی در آخرین لحظه نقل و انتقالات زمستانی، خریدی جذاب برای شیاطین سرخ بود. این خرید، درحالی بود که پنجره نقل و انتقالات در ماه ژانویه آماده بسته شدن بود، با مصدومیت ناخوشایندی که کریستین اریکسن متحمل شد، غول‌های لیگ برتر را مجبور به تلاش برای جذب بازیکنان جدید کرد.

 سابیتزر قرار است فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ را در اولدترافورد بگذراند و این بازیکن ۲۸ ساله قرضی که متعلق به بایرن مونیخ است، اعلام کرده که ممکن است وسوسه شود که پس از پایان قرارداد قرضی‌اش، در انگلیس بماند.

سابیتزر وقتی در مورد آینده‌اش مورد سوال واقع شد، گفت: «درحال حاضر این یک قرض است، این تنها چیزی است که می‌توانم بگویم. منچستریونایتد را دوست دارم، اینجا احساس خیلی خوبی دارم، من، تیم را دوست دارم، باشگاه و جو اولدترافورد را دوست دارم. خواهیم دید در تابستان چه اتفاقی می‌افتد.»

سابیتزر تاکنون در سه بازی برای یونایتد حضور داشته و در دیدارهای متوالی لیگ برتر به آنها کمک کرده است تا هفت امتیاز کسب کنند. تیم اریک تن‌هاخ اکنون تنها پنج امتیاز با آرسنال در صدر جدول فاصله دارد و این بازیکن، در پاسخ به این سوال که آیا شیاطین‌سرخ در رقابت برای کسب عنوان قهرمانی هستند، گفت: "سخت است، ما کمی از آنها (آرسنال) عقب هستیم، اما وقتی به کار خود ادامه دهید و برای رقابت آماده باشید، هر اتفاقی ممکن است."

یونایتد قصد دارد توجه خود را از مسائل داخلی به سمت رقابت‌های اروپایی معطوف کند. بازی مرحله حذفی لیگ اروپا با بارسلونا در روز پنجشنبه برگزار خواهد شد.

کد خبر 641121

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.