اگر مدیر بارسا بودم مسی را جذب می‌کردم!

مدافع بارسلونا اعتراف کرد که دوست دارد لیونل مسی، تابستان به کاتالان بازگردد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قرارداد ستاره آرژانتینی با پاری سن ژرمن در ماه ژوئن به پایان می‌رسد و پیشرفت چندانی هم برای تمدید، حاصل نشده و باعث شده است برخی به بازگشت پرشور لئو به باشگاه کاتالان اشاره کنند. آرائوخو، که دو فصل را با مسی در تیم اصلی بارسا سپری کرد، وقتی از او پرسیدند نظرش در مورد این انتقال چیست، احساسات خود را پنهان نکرد.

این بازیکن ۲۳ ساله به جرارد رومرو گفت: "بازگشت لئو بسیار خاص خواهد بود. او بهترین بازیکن جهان است و اگر بتواند به نیوکمپ بیاید، خوشحال خواهیم شد. اگر من متئو آله‌مانی [مدیر تیم فوتبال بارسا] بودم، رودریگو بنتانکور و لئو مسی را به خدمت می‌گرفتم."

علی‌رغم اینکه بلافاصله پس از جدایی مسی، بارسا قهرمانی لالیگا را به رقیبش رئال مادرید باخت و دو بار پیاپی از لیگ قهرمانان اروپا از مرحله گروهی خارج شد، اما به‌تازگی بدون شماره ۱۰ سابق خود به میدان رفته است. شاگردان ژاوی با ۱۱ امتیاز اختلاف در لیگ، با تنها هفت گل دریافتی در تمام فصل، مدعی اصلی قهرمانی به شمار می‌روند.

این بازیکن اروگوئه‌ای بخشی از تیم بارسلونا خواهد بود که پنجشنبه شب همین هفته، در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ اروپا به مصاف منچستریونایتد خواهد رفت.

کد خبر 641118

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.