ارزیابی بازیکنان هورسان از مسابقه با لبنیات هراز و مرحله پلی‌آف

بازیکنان هورسان رامسر با ابراز خرسندی از شکست لبنیات هراز آمل در آخرین دیدار مرحله مقدماتی، از حضور پرقدرت در مرحله پلی‌آف لیگ برتر والیبال مردان خبر دادند.

به گزارش ایمنا، به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته بیست‌وششم و پایانی مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران روز یکشنبه بیست‌وسوم بهمن با هفت دیدار پیگیری شد. در یکی از این دیدارها، هورسان رامسر میزبان لبنیات هراز آمل بود و سه بر یک حریف را شکست داد.

شایان شاهسوند دریافت‌کننده قدرتی تیم هورسان رامسر پس از این پیروزی، اظهار کرد: خدا را شکر که در دور برگشت نیز توانستیم بر تیم لبنیات هراز آمل پیروز شویم. این بازی برای هورسان بسیار مهم بود تا بتوانیم جایگاه خود را حفظ کنیم.

این بازیکن افزود: لبنیات هراز آمل با تیم دوم خود بازی کرد و هورسان با تمام قوا تلاش کرد بر حریف پیروز و برای بازی‌های مرحله پلی‌آف آماده شود. امیدوارم در پلی‌آف با قدرت ظاهر شویم و بهترین نتایج را کسب کنیم.

ابوالحسن خاکی‌زاده، دیگر بازیکن هورسان رامسر، هم تاکید کرد: مسابقه آخر مرحله مقدماتی مقابل یکی از تیم‌های خوب لیگ امسال بود و تماشاگران شاهد بازی خوبی بودند. برای برد در این دیدار تلاش کردیم تا شرایط بهتری در پلی‌آف داشته باشیم.

وی ادامه داد: برای حضور در پلی‌آف آماده می‌شویم و قوی‌تر از گذشته در این مرحله حاضر خواهیم شد تا بتوانیم در جمع چهار تیم برتر پایانی قرار بگیریم.

تیم هورسان رامسر در مرحله نخست پلی‌آف لیگ برتر مردان به مصاف پاس گرگان می‌رود.

کد خبر 641075

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.