اشتباه تاریخی رونالدو از نظر رئیس سابق رئال مادرید

از نظر رامون کالدرون، رئیس سابق رئال مادرید، کریستیانو رونالدو برای رفتن به النصر عربستان اشتباهی تاریخی مرتکب شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فوق ستاره پرتغالی طی پرسودترین قرارداد فوتبال جهان به خاورمیانه نقل مکان کرد. این بازیکن ۳۸ساله پس از آزاد شدن به‌عنوان بازیکن آزاد توسط منچستریونایتد، تصمیم گرفت حرفه خود را در خارج از اروپا دنبال کند. رونالدو که برنده پنج توپ طلاست، در میان بهترین گل‌زنان لیگ عربستان سعودی قرار دارد و در آخرین بازی خود چهار گل زده است؛ اما کالدرون معتقد است که این بازیکن بزرگ تاریخ، هنوز هم چیزهای زیادی برای ارائه کردن در سطح بالاتر داشت.

کالدرون در سال ۲۰۰۹ زمانی که رونالدو به سانتیاگو برنابئو رفت، رئیس رئال بود. وی به رسانه GB News گفت: دوست داشتم او دو یا سه سال دیگر در لیگ‌های برتر اروپا بازی کند. من فکر می‌کنم او هنوز هم قدرت کافی را دارد. کریس در فرم خوبی قرار دارد. او بازیکنی است که در تمام دوران حرفه‌ای‌اش به‌خوبی از خودش مراقبت کرده است. اما فکر می‌کنم که رونالدو تصور می‌کند النصر گزینه خوبی است. بنابراین بهترین‌ها را برای او آرزو می‌کنم.

رونالدو با دیدن رقیب همیشگی‌اش لیونل مسی که در جام‌جهانی قطر ۲۰۲۲ طعم شکوه و عظمت و قهرمانی را می‌چشید، راهی خاورمیانه شد. در حالی که مرد آرژانتینی غمگین به‌نظر می‌رسد که رقابت این دو نفر به پایان رسیده است. کالدرون با ارائه دیدگاه خود درباره مقایسه طولانی‌مدت این دو، گفت: هر دو، بازیکن متفاوتی هستند. من هر دو را دوست دارم. فکر می‌کنم ما خوش‌شانس بوده‌ایم که این بازیکنان هم‌زمان در تیم‌های مختلف بازی می‌کنند. این اتفاق برای آن‌ها و برای باشگاه‌هایشان فوق‌العاده بوده است. مسی و رونالدو بازیکنان شگفت‌انگیزی بودند.

مسی در حال حاضر، در حال بررسی پیشنهاد تمدید قرارداد با پاری سن‌ژرمن است، در حالی که رونالدو روز جمعه هفته آینده برای النصر به میدان خواهد رفت.

کد خبر 641067

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.