۹۰ درصد مطالبات نیروهای خرید خدمات اصفهان از سال قبل پرداخت شد

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: کمتر از ۱۰ درصد مطالبات نیروهای خرید خدمات از سال تحصیلی قبل پرداخت نشده بود که با شروع پرداخت این بدهی از امروز، پرونده مطالبات این دسته از همکاران برای سال تحصیلی گذشته بسته می‌شود.

سیدعلی مدینه در گفت‌وگو با ایمنا، با بیان اینکه پرونده مطالبات سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ معلمان خرید خدمات استان اصفهان بسته می‌شود، اظهار کرد: با عنایت به هماهنگی‌های انجام شده با معاونت مالی و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش فرآیند تسویه حساب مطالبات نیروهای خرید خدمات در سال تحصیلی ۱۴۰۱- ۱۴۰۰ از امروز آغاز شد و در تلاش هستیم این کار با سرعتی مناسبی انجام شود.

وی با اشاره به اینکه کمتر از ۱۰ درصد مطالبات نیروهای خرید خدمات از سال تحصیلی قبل پرداخت نشده بود، افزود: با این پرداخت، پرونده مطالبات این دسته از همکاران برای سال تحصیلی قبل بسته می‌شود.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان تأکید کرد: سعی داریم تا شرایط پرداخت مطالبات همکاران خرید خدمات برای سال تحصیلی جاری را نیز فراهم کرده و در اولین فرصت تمام یا بخشی از این بدهی را تسویه کنیم.

وی درباره بیمه نیروهای خرید خدمات، گفت: به‌رغم نبود تخصیص اعتبار، حق بیمه این افراد برای ماه‌های مهر، آبان و آذر توسط مؤسسان پرداخت شده و سعی می‌کنیم این روند در ماه‌های پیش‌رو نیز تداوم یابد.

مدینه خاطرنشان کرد: بیمه نیروهایی که ۲۴ ساعت در هفته ابلاغ دارند و مشغول کار هستند، به‌صورت تمام وقتی است؛ همچنین حق بیمه ابلاغیه نیروهایی کمتر از ۲۴ ساعت به نسبت روزهای اشتغال پرداخت می‌شود.

کد خبر 641050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.