ربیو درباره ماندن در یووه: نمی‌دانم چه اتفاقی می‌افتد

ستاره فرانسوی یوونتوس که گل پیروزی‌بخش تیمش برابر فیورنتینا را زد، ممکن است در پایان فصل از این تیم جدا شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال ایتالیا، آدرین ربیو هافبک فرانسوی تیم یوونتوس موفق شد در دیدار برابر فیورنتینا گل پیروزی‌بخش تیمش را به ثمر برساند.

آدرین ربیو بار دیگر در ترکیب یووه مؤثر ظاهر شد و در دیدار سخت این تیم برابر فیورنتینا موفق شد تک گل مسابقه را به ثمر برساند تا یووه با کسب سه امتیاز به نیمه بالای جدول بازگردد. با وجود درخشش این بازیکن فرانسوی، وضعیت او در باشگاه یوونتوس هنوز مشخص نیست.

پیش از این در تابستان، ستاره فرانسوی یووه در آستانه انتقال به منچستریونایتد قرار داشت و همه چیز آماده جدایی او بود. با این حال پس از مدتی مذاکرات به نتیجه نرسید و وی در ایتالیا به کار خود ادامه داد.

ربیو پس از پیروزی یک بر صفر تیمش گفت: در این لحظه احساس خوبی دارم، اما نمی‌دانم قرار است چه اتفاقی بیفتد. مهم این است که ۱۰۰ درصد توان خود را برای تیم خرج کنیم و خواهیم دید چه اتفاقی می‌افتد. من با باشگاه صحبت خواهم کرد، اما در حال حاضر چیزهای مهم‌تری وجود دارد که باید به آنها فکر کنیم.

این ملی پوش فرانسوی در مورد تمدید احتمالی قرارداد با یوونتوس صحبت کرده، اما بسیاری از مسائل به دستمزد درخواستی او بستگی دارد. وی به یوونتوس اعلام کرده است که برای تمدید قرارداد خود به دستمزد ۱۰ میلیون یورویی در هر فصل نیاز دارد.

از سوی دیگر، عدم صعود یووه به لیگ قهرمانان اروپا می‌تواند بهانه خوبی برای جدایی ربیو باشد و این بازیکن منتظر است تا ببیند سرنوشت تیمش در پایان فصل چه خواهد شد. در حال حاضر صعود به لیگ قهرمانان اروپا تا حدی بعید به نظر می‌رسد و کسر ۱۵ امتیاز از یووه باعث شده تا این تیم فاصله زیادی با رتبه‌های بالای جدول داشته باشد.

باشگاه یوونتوس به تازگی درخواست تجدیدنظر خود را ارسال کرده و امیدوار است در تصمیم اتخاذ شده تغییری ایجاد شود.

کد خبر 641044

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.