عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۵ بهمن‌ماه

در این بسته خبری از انتخاب شهردار جدید ساری تا انتخاب شهردار دزفول و بازدید از خانه استاد شهریار را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

انتخاب شهردار جدید ساری

شورای اسلامی شهر ساری در پنجاه و پنجمین جلسه خود که یکشنبه شب برگزار شد، محمد قبادی را به عنوان شهردار این شهر انتخاب کرد.

انفجار در یک رستوران خیابان ستارخان تهران ۲ مصدوم داشت

سید جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از انفجار در یک رستوران در خیابان ستارخان خبر داد.

انتخاب شهردار جدید دزفول

محمد عتاب اهوازی دارای مدرک کارشناسی معماری و کارشناسی ارشد عمران عصر یکشنبه با کسب اکثریت آرای اعضای شورای اسلامی شهر دزفول به عنوان شهردار این شهر انتخاب شد.

کمک اتوبوس و مینی‌بوس به خطوط پرتردد تاکسی‌های پایتخت

مهدی دربانی، معاون نظارت و امور مناطق سازمان تاکسیرانی شهر تهران از کمک اتوبوس و مینی‌بوس‌های تهران برای پوشش خطوط پرتردد تاکسی خبر داد.

دعوت همگانی به بازدید از «خانه موزه استاد شهریار» و «باغ موزه ستارخان»

یعقوب هوشیار، شهردار تبریز با دعوت همگانی به بازدید از «خانه موزه استاد شهریار» و «باغ موزه ستارخان» به عنوان موزه‌های خاطره انگیز، گفت: بازدید از این موزه‌ها و سایر موزه‌های زیر مجموعه مدیریت این شهرداری برای گردشگران در سال آینده رایگان شد.

خریداری ۲۰ دستگاه اتوبوس برای ناوگان حمل و نقل عمومی دزفول

محمد صفاری، رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل شهری، بار و مسافر شهرداری دزفول گفت: ۲۰ دستگاه اتوبوس با صرف ۲۶۰ میلیارد ریال برای ناوگان حمل و نقل عمومی دزفول خریداری شد.

کد خبر 641042

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.