اوسیمن به دنبال شکستن رکورد دشوار هیگواین

ستاره خط حمله ناپولی که روزهای درخشانی را پشت سر می‌گذارد، امیدوار است بتواند رکورد مهاجم اسبق تیمش را بشکند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال ایتالیا،

ویکتور اوسیمن در مسیر تبدیل شدن به یک ستاره تمام عیار برای ناپولی قرار دارد و ممکن است بالاخره پس از سال‌ها، اسکودتو را برای تیمش به ارمغان بیاورد. او که در این راه برای تیمش گل‌های بسیاری به ثمر رسانده، یک رکورد دست‌نیافتنی را در نظر دارد.

ملی پوش نیجریه‌ای در پیروزی سه بر صفر شب گذشته تیمش کرمونزه مجدداً گلزنی کرد تا موفق شود برای ششمین بازی متوالی دروازه رقبا را باز کند. اوسیمن در این مدت موفق به زدن هشت گل شده است تا نقشی تعیین‌کننده در ترکیب اسپالتی ایفا کند.

در فصل ۱۶-۲۰۱۵، باشگاه ناپولی تا آستانه کسب عنوان قهرمانی سری آ پیش رفت و گونزالو هیگواین نقش مهمی در درخشش آبی‌ها در آن سال داشت. وی در این فصل ۳۶ گل برای ناپولی به ثمر رساند و در بازی آخر خود مقابل فروزینونه هت تریک کرد.

تعداد گل‌های اوسیمن در این فصل پس از برگزاری ۱۸ مسابقه به عدد ۱۷ رسیده است. البته این ستاره آفریقایی تاکنون چهار بازی را به دلیل کشیدگی عضلات دو سر ران در سپتامبر و اکتبر از دست داده است.

پیش از رکوردشکنی هیگواین، رکورد برترین گلزن یک فصل سری آ برای چند دهه متعلق به گونار نوردال، اسطوره میلان بود که در فصل ۵۰-۱۹۴۹، ۳۵ گل به ثمر رساند.

البته چیرو ایموبیله توانست با زدن ۳۶ گل در فصل ۲۰۱۹-۲۰۱۹ برای لاتزیو به رکوردی خارق العاده دست یابد.

در حال حاضر تنها ۱۶ مسابقه تا پایان این فصل رقابت‌های سری آ ایتالیا باقی مانده و اوسیمن باید در دیدارهای باقیمانده ۱۹ گل به ثمر برساند تا رکورد مهمی را از آن خود کند.

کد خبر 641041

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.