آیا سرمربی آبی‌ها اخراج می‌شود؟

ظاهراً موقعیت گراهام پاتر به عنوان سرمربی چلسی در معرض تهدید جدی قرار ندارد و آبی‌ها آماده فرصت دادن به او برای چند سال آینده هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، این سرمربی ۴۷ ساله با بدست گرفتن زمام مدیریتی در استمفوردبریج از توماس توخل، قراردادی ۵ ساله تا سال ۲۰۲۷ امضا کرد. او کار سختی در پیش دارد و تنها ۹ برد از ۲۳ بازی، حالا کارش به جایی رسیده که در آستانه اخراج قرار گرفته است‌.

هواداران چلسی گاهی اوقات پاتر را مورد سرزنش قرار داده‌اند، درحالی که مربیان دیگر آماده هستند تا از شک و تردیدها در مورد آینده او بهره ببرند. رسانه و The Athletic گزارش می‌دهد که هیئت مدیره آبی‌ها در مورد پاتر، صبورانه تصمیم خواهند گرفت.

سرنوشت پاتر با توجه به نتایجش در لیگ قهرمانان در این فصل، پیش از رویارویی با بوروسیا دورتموند در مرحله یک هشتم نهایی، یا تلاش برای صعود به جمع چهار تیم برتر در فصل ۲۰۲۲-۲۳ تعیین نخواهد شد. با توجه به اینکه آبی‌ها در حال حاضر در رده نهم لیگ برتر انگلیس قرار دارند، این پذیرش وجود دارد که اهداف کوتاه مدت باید واقع بینانه باشند.

پاتر یک تیم گران قیمت را در اختیار دارد و شاهد سرمایه گذاری‌های کلانی، در طول پنجره نقل و انتقالات ژانویه بود، تاد بولی و شرکای او، آگاه بودند که پاتر به زمان نیاز دارد تا تمام قطعات را در یک پازل پیچیده کنار هم قرار دهد، درست مانند کاری که میکل آرتتا در آرسنال انجام داد.

کد خبر 641028

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.