نقش ناصر الخلیفی در خرید منچستر یونایتد توسط قطری‌ها

خانواده گلیزر مدتی است قصد فروش باشگاه منچستر را دارند و احتمالاً مشتریان قطری برای انجام معامله وارد مذاکره شوند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از بی بی سی، مالکان باشگاه منچستر یونایتد، خانواده گلیزر، در حال بررسی شرایط فروش این باشگاه هستند و گزینه‌های جایگزین مناسب را بررسی می‌کنند.

تاکنون تنها یک اعلامیه عمومی از سوی تاجر مطرح، سر جیم رتکلیف منتشر شده و هنوز مشخص نیست که مشتری قطری برای این باشگاه لیگ جزیره وجود دارد یا نه. همانطور که خانواده گلیزر در اعلامیه خود در مورد فروش احتمالی باشگاه در ماه نوامبر اعلام کرد، مالکان در حال بررسی همه گزینه‌های استراتژیک موجود برای فروش باشگاه هستند و مشخص نیست که این اقدام از طریق چه معامله‌ای صورت می‌گیرد.

دور نهایی مناقصه ابتدا در ماه مارس توسط گروه Raine مستقر در ایالات متحده آمریکا برنامه‌ریزی شده بود که مسئولیت یافتن مالکان یا سرمایه گذاران جدید را بر عهده گرفته است.

ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه پاری سن ژرمن، قرار است مهره کلیدی در هر پیشنهادی از سوی پیشنهاددهندگان قطری باشد. تاکید شده است که حتی در صورت عدم دخالت وی در امور باشگاه، روند ارائه پیشنهاد تا حد زیادی توسط او انجام خواهد شد.

گروه سرمایه‌گذاری ورزشی قطر (QSI)، به ریاست الخلیفی، به دنبال پتانسیل برای گرفتن سهام کوچک‌تر در یک باشگاه لیگ برتر بود تا طبق قوانین یوفا از مالکیت چند باشگاهی جلوگیری کند. QSI در حال حاضر سهامی جزئی در تیم پرتغالی براگا را نیز دارد.

کد خبر 641021

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.