امید تن هاگ به ستاره جوان آرژانتینی

بازیکن جوان منچستریونایتد فصل خوبی را پشت سر گذاشته و در بازی اخیر تیمش نیز موفق به گلزنی شده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، به گفته اریک تن هاگ سرمربی منچستر، الخاندرو گارناچو برای ستاره شدن هنوز باید چیزهای زیادی بیاموزد.

الخاندرو گارناچو، بازیکن آرژانتینی منچستریونایتد در سن ۱۸ سالگی با زدن سه گل در ۲۳ بازی در تمامی رقابت‌ها، نقش مهمی به عنوان بازیکن تعویضی در اولدترافورد ایفا کرده است. آخرین گل او در جریان پیروزی دو بر صفر مقابل لیدز به ثمر رسید و گارناچو در آن مسابقه پاسخ اعتماد تن هاگ را به خوبی داد.

سرمربی هلندی پس از کسب پیروزی در الند رود گفت: گارناچو بازیکن جوانی است و باید چیزهای زیادی یاد بگیرد. ما روز چهارشنبه دیدیم که او بسیار عالی بازی کند اما هنوز در تمام‌کنندگی خوب عمل نمی‌کند. این به تمرکز و آمادگی بدنی مربوط می‌شود.

وی افزود: در دقایق ابتدایی او در بازی نبود اما باید هر لحظه برای ورود به زمین آماده باشید. او به تدریج پیشرفت کرد و مهارت‌های عالی، سرعت، دریبل‌هایش را به خوبی نشان داد و این یک پایان عالی برای او در این بازی بود.

گارناچو با به ثمر رساندن گل دوم یونایتد در دقایق پایانی، سه امتیاز را برای شیاطین سرخ مقابل لیدز تضمین کرد. این بازیکن امیدوار است با گلزنی در بازی اخیر یونایتد، در بازی پنج شنبه برابر بارسلونا در اولین دیدار مرحله حذفی لیگ اروپا نیز فرصت بازی پیدا کند.

کد خبر 641013

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.