آموزش فعالیت‌های خود امدادی به جوانان و نوجوانان زندانی

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: در راستای آموزش و نهادینه‌سازی فرهنگ نوع دوستی فعالیت‌های خود امدادی به جوانان و نوجوانان زندانی آموزش داده خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مسعود مثنوی امروز _دوشنبه بیست‌وچهارم بهمن_ در نشست با مدیرکل زندان‌های استان چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: تفاهم همکاری مشترک جمعیت هلال‌احمر با سازمان زندان‌های استان به منظور استفاده بهینه از ظرفیت موجود و توانایی‌های دو طرف و با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و معاونان جمعیت هلال‌احمر و مدیرکل و معاونان سازمان زندان‌های استان منعقد شد.

وی ادامه داد: استفاده از ظرفیت‌های مشترک هر دو نهاد در راستای انجام تکالیف قانونی، به ویژه قانون مدیریت بحران و ارائه خدمات اجتماعی، آموزشی، بشر دوستانه و امدادی به اعضا و مردم از مهم‌ترین مسائل مورد نیاز در راستای این همکاری مشترک است.

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: تلاش در راستای آموزش و نهادینه‌سازی فرهنگ نوع دوستی، نیکوکاری، خدمات بشر دوستانه و عام المنفعه و فعالیت‌های خود امدادی به جوانان و نوجوانان زندانی و مددجویان کانون اصلاح و تربیت از دیگر اهداف انعقاد این تفاهم‌نامه است.

وی گفت: از هرگونه تعامل و همکاری مشترک با سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان چهارمحال و بختیاری به منظور تسریع و تسهیل شرایط خدمت‌رسانی استقبال می‌کنیم و هیچ محدودیتی در این راستا وجود ندارد.

مثنوی تاکید کرد: همکاری در پرداخت هزینه‌های درمانی خانواده زندانیان نیازمند با معرفی از طرف زندان‌های استان چهارمحال و بختیاری یکی از موارد تصویب شده در این تفاهم‌نامه است.

وی اضافه کرد: تعریف درست اصولی برای هلال احمر بی‌طرفی و بی‌غرضی آن است که در هنگام حوادث و بلایا جان انسان‌های بی گناه و درمانده و به مخاطره افتاده را بدون توجه به نژاد و مذهب نجات می‌دهد.

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: جمعیت هلال‌احمر با امدادرسانی به موقع در بحران‌ها و بلایای طبیعی وظیفه خود را انجام می‌دهد، همچنین هلال‌احمر نهاد معتبر در دنیا است که در بلایا و حوادث خدمات لازم را به مردم ارائه می‌دهد.

کد خبر 640976

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.