سیاست‌های کلان سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان ابلاغ شد

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان از ابلاغ سیاست‌های کلان این سازمان از سوی شهردار خبر داد و گفت: هوشمندسازی خدمات پایانه‌های مسافربری با هدف بهبود شاخص‌های سازمانی در دستور کار قرار دارد.

به گزارش ایمنا، ابوالفضل توکلی اظهار کرد: در جلسه شورای سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری، سیاست‌های کلان از جهت همسو بودن با اسناد بالادستی و برنامه ۱۴۰۵ با حضور شهردار اصفهان مورد بررسی قرار گرفت و پس از تصویب به این سازمان ابلاغ شد.

وی ادامه داد: هوشمندسازی خدمات پایانه‌های مسافربری با هدف بهبود شاخص‌های سازمانی، توجه به مسائل زیست‌محیطی، ایمنی و بهداشت، کاهش تصدی‌گری و استفاده از ظرفیت‌های سایر بخش‌های مرتبط و توجه ویژه به مسائل فرهنگی و محیطی پایانه‌ها به عنوان یکی از درگاه‌های ورودی شهر از جمله سیاست‌های اصلی این سازمان محسوب می‌شود.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان تصریح کرد: هوشمندسازی تعاریف مختلفی دارد و سازمان پایانه‌ها در موضوع اینترنت، سیستم تأسیسات، سیستم اطفای حریق، توجه به پدافند غیرعامل، مدیریت بحران و سیستم گرمایش در راستای هوشمندسازی خدمات خوبی انجام داده است.

توکلی با بیان اینکه در هفته حمل‌ونقل فاز نخست سامانه هوشمندسازی به‌نام سامانه «اطلاع‌رسانی» رونمایی شد، خاطرنشان کرد: سامانه اطلاع‌رسانی بدون اتصال به اینترنت از طریق وای‌فای داخلی تمام امکانات تعریف شده در این پایانه را در اختیار مسافران قرار می‌دهد.

وی اظهار کرد: گام بعدی در راستای هوشمندسازی مربوط به به‌روزرسانی و هوشمندسازی تأسیسات و اتصال آن‌ها به شبکه اینترنت است که در این خصوص همکاری و استفاده از ظرفیت موجود در سایر سازمان‌های شهرداری لازم است.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان تاکید کرد: سازمان پایانه‌ها ضمن تمرکز بر سیاست‌های مذکور در تمام برنامه‌ها و پروژه‌ها، اقدامات لازم جهت اجرایی شدن و پایش آن‌ها را مد نظر قرار خواهد داد و گزارش اجرای آنها را بر پایه شاخص‌های کمی به صورت دوره‌ای در جلسات شورای سازمان ارائه می‌کند.

کد خبر 640971

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.