مربی سابق بارسلونا،‌ گزینه جدی باشگاه لیگ‌برتری!

لیدزیونایتد پس از اخراج جسی مارش، آلفرد شرودر سرمربی سابق آژاکس را به عنوان سرمربی جدید این باشگاه در نظر دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، گزارش شده است که مربی ۵۰ ساله هلندی، شب گذشته، در ورزشگاه الند رود حضور داشته و شاهد شکست دو بر صفر لیدز مقابل منچستریونایتد بوده است. به نقل از رسانه‌ها، شرودر همچنین از باشگاه بازدید کرده و مذاکرات بین دو طرف به خوبی پیش می‌رود.

شرودر تابستان گذشته با قراردادی دو ساله به آژاکس پیوست و جایگزین اریک تن هاخ، سرمربی فعلی منچستریونایتد شد، اما ماه گذشته اخراج شد. از سوی دیگر، لیدز پس از کسب نتایج ضعیف که باعث شد آنها به سمت منطقه سقوط لیگ‌برتر لغزش کنند، راه خود را از جسی مارش جدا کرد.

لیدزی‌ها در چند روز گذشته با چندین مربی برجسته ارتباط داشته‌اند. آنها، آرنه اسلات از فاینورد را می‌خواستند اما خود سرمربی این انتقال را رد کرد و تلاش برای جذب آندونی ایراولا از رایووایکانو توسط باشگاه اسپانیایی خنثی شد. آنها همچنین به کارلوس کوربران از وست‌بروم نزدیک شدند که در گذشته به عنوان کمک مربی در لیدز تحت نظر مارسلو بیلسا کار می‌کرد، اما او اخیراً قرارداد جدیدی با این تیم چمپیونشیپی، امضا کرد.

اولین نقش مهم مربیگری شرودر در اف سی توئنته در سال ۲۰۱۴ بود. او بعداً به عنوان دستیار زیر نظر رونالد کومان در بارسلونا کار کرد و قبل از حضورش در آژاکس به مربیگری کلوب بروخه ادامه داد. اگر او هدایت لیدز را برعهده بگیرد، که در ۹ بازی اخیر خود در لیگ‌برتر موفق به کسب پیروزی نشده است و در حال حاضر در رده هفدهم جدول قرار دارد، شانس به او رو کرده است، لیدز فقط با یک امتیاز بیشتر، بالاتر از منطقه سقوط است

لیدز روز شنبه هفته آینده‌، در دیداری از لیگ‌برتر، به مصاف اورتون خواهند رفت.

کد خبر 640951

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.