نحوه افزایش ماندگاری گل در باکس گل

باکس گل یا جعبه گل می تواند ماندگاری بسیار بالایی داشته باشد اما همانطور که می دانید برای نگهداری از گل های شاحه بریده باید استاندارد هایی را ایجاد کنید.

برای افزایش ماندگاری گل در باکس گل، ابتدا می‌بایست قوانین افزایش طول عمر گل را بلد باشیم. در ادامه قرار است این استانداردها و قوانین و آموزش‌ها را در اختیار شما به صورت کامل قرار بدیم. ضمناً می‌توانید از طریق گل فروشی آنلاین بوی گل ارسال گل را به عزیزان خود انجام دهید.

قوانین افزایش طول عمر گل در باکس گل

برای نگهداری گل در باکس گل و افزایش طول عمر آن باید از استانداردهای زیر پیروی کنید. این اطلاعات مطابق با آموزش‌های گل آرایی بوی گل گرفته شده است.

  • اسفنج آبکش شما می‌بایست آب به اندازه کافی کشیده باشد.
  • شرایط قرار گیری گل‌ها یا به عبارتی دما محیطی گل‌ها در آنجا قرار دارد. بهترین فضا برای قرار دادن گل‌ها یخچال شما در دما ۳ الی ۵ درجه است.
  • گل‌ها می‌بایست بدون ایراد و لک باشد. در صورتی که گلبرگی دارای لک است. حتماً ان را از گل جدا کنید.
  • در صورتی که در باکس گل شما گل لیلیوم وجود دارد. حتم پرچم آن گرفته شود.
  • دقت کنید که تمامی شاخه‌های گل به صورت کامل درون اسفنج فرو رفته باشند.
  • در صورتی که در باکس گل شما گل ارکیده قرار داشت. حتماً از فاصله دور به آن رطوبت برسانید.
  • می‌توانید گل‌ها را از داخل اسفنج درآورده و در داخل یک گلدان آب تصفیه شده قرار دهید. دقت کنید که هر ۲ روز یکبار باید آب گلدان را تغییر دهید.
  • گل‌ها را در صورتی که در داخل گلدان فرو کردید. حتماً هر ۲ روز یکبار با زاویه ۴۵ درجه برش دهید. اندازه ساقه برش داده شده بیشتر از ۲ سانتی متر نشود.
  • در داخل آب گلدان به هیچ عنوان از افزودنی‌هایی مانند مس، وایتکس، قند، یخ اضافه نکنید.
  • سعی کنید دما آب خنک باشد ولی تحت هیچ عنوان یخ که سبب شوک به گل‌ها می‌شود، استفاده نکنید.

کیفیت باکس گل در جهت افزایش طول عمر گل‌ها

یک از نکاتی که باید به آن بسیار دقت کنید. انتخاب باکس گل با کیفیت است. در صورتی که از باکس‌های ضعیف یا چینی استفاده کنید. گل شما بسیار زودتر خراب خواهد شد. در صورتی که قصد ارسال جعبه گل دارید. پیشنهاد می‌کنم از گل فروشی آنلاین بوی گل آن را تهیه کنید. این گل فروشی با کیفیت ترین باکس گل‌ها را در قالب پکیج برای شما ارسال خواهد کرد.

نحوه ارسال جعبه گل برای مشتری

فروشگاه آنلاین بوی گل به شکل کاملاً تخصصی و بدون هیچ آسیبی توسط ماشین‌های مخصوص بوی گل جعبه‌های گل را به دست مشتریان خواهد رساند. تحویل جعبه گل زیر ۴ ساعت خواهد بود. و شما خیلی سریع می‌توانید در کمترین زمان ممکن عزیزانتان را خوشنود کنید. و با خیال راحت جعبه گل‌ها را سفارش دهید و مطمئن باشید آنها را سالم تحویل می‌گیرید. فروشگاه آنلاین بوی گل سلامت گل‌ها و جعبه گل را ضمانت می‌کند.

استفاده از گل مرغوب

مهم‌ترین عاملی که در جهت افزارش طول عمر جعبه گل تاثیر دارد استفاده از گل مرغوب و سالم است. و در زمان طولانی می‌توانید از آنها نگهداری کنید. آموزشگاه بوی گل در گل آرایی تمام آیتم‌ها و از جمله جعبه گل از مرغوب ترین و باکیفیت ترین گل‌ها استفاده می‌کند.گل‌ها را از بهترین گلخانه‌های اطراف تهران تهیه می‌کند و با استفاده تکنیک‌های خاص و تجربیات کسب شده، گل‌های مرغوب را خریداری می‌کند. فروشگاه بوی گل این اطمینان را به شما می‌دهد که گل‌های استفاده شده در جعبه گل شما از مرغوب ترین و باکیفیت ترین گل‌های موجود در بازار گل است.

نحوه زیر سازی اصولی جعبه گل

نحوه افزایش ماندگاری گل در باکس گل

نحوه‌ی زیر سازی جعبه گل تاثیر بسزای در ماندگاری و نگهداری گل‌ها دارد که باید کاملاً حرفه‌ای و اصولی انجام شود. که فلوریست های مجرب تیم فروشگاه آنلاین بوی گل زیرسازی آنها را به نحوه احسنت انجام می‌دهد. زیرسازی کمک می‌کند تا آرایش گل‌ها به شکل اولیه باقی بماند و با تکان خوردن و هنگام حمل نقل باکس گل، شکل ظاهری خود را حفظ کند. ضمناً در باکس گل‌های بوی از آخرین فنون و تکنیک‌های زیر سازی استفاده می‌شود که مطابق با استانداردهای اروپا است. خیالتان از زیر سازی محکم و اصولی جعبه گل راحت باشد.

استفاده از اسفنج مرغوب

یکی دیگر از نکات پر اهمیت در جعبه گل استفاده از اسفنج مرغوب است که در ماندگار گل‌ها نقش قابل توجهی دارد. برای انتخاب اسفنج مرغوب باید به نکاتی توجه کرد. اسفنج مرغوب به اسفنجی گفته می‌شود که آب بیشتری را به خود جذب می‌کند و شکننده نیست. که بوی گل از ابزار و ادوات باکیفیتی استفاده می‌کند که همیشه خروجی آیتم‌ها منحصر به فرد است. این یکی از امتیازهای ویژه فروشگاه آنلاین بوی گل است.

سبک گل آرایی مدرن باکس‌های بوی گل

نحوه افزایش ماندگاری گل در باکس گل

و اما سبک گل آرایی فروشگاه بوی گل اگر به دنبال مدرن ترین باکس‌های گل هستید. فروشگاه آنلاین بوی گل انتخاب مناسبی است. فروشگاه بوی گل با مدرن ترین و بروز ترین نمونه کارهای گل آرایی آماده خدمت رسانی به شما است. گل فروشی آنلاین بوی گل با ارایه سبک‌های گل آرایی غربی، شرقی، ایرانی می‌تواند لبخند رضایت را بر لب‌ها شما می‌نشاند. کافی یک بار سبک گل آرایی مدرن بوی گل را تجربه کنید. فروشگاه آنلاین بوی گل یک امتیاز طلایی و ویژه دارد آن هم سبک گل آرای باشکوه آن است. اگر شما جزء افراد خاص پسند هستید از سبک‌های خاص و منحصر به فرد فروشگاه آنلاین بوی گل استقبال می‌کنید.برای جلب رضایت عزیزانتان باکس گل‌های مدرن و خاص بوی گل را هدیه دهید. تا همیشه از شما به عنوان فرد خوش سلیقه یاد شود. فروشگاه آنلاین بوی گل آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است.

نحوه سفارش جعبه گل از فروشگاه آنلاین بوی گل

مشتریان عزیزی که قصد خرید از فروشگاه بوی گل را دارند. به سایت(booyegol.shop) مراجع می‌کنند و آیتم مورد نظرشان را انتخاب می‌کند و در داخل سایت ثبت سفارش می‌کنند. کارشناسان فروشگاه آنلاین بوی گل با شما تماس می‌گیرند.و بعد از ثبت سفارش کالای شما تحویل داده می‌شود.شماره تماس ۰۲۱۲۸۴۲۴۰۵۹ راه ارتباط دائمی با گل فروشی آنلاین بوی گل است. شما می‌توانید آخرین نمونه کارهای گل فروشی آنلاین بوی گل را از طریق پیج اینستاگرام گل فروشی به آدرس booyegol.shop مشاهده کنید .

کد خبر 640949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.