۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۴
میعاد با شهدا در آسمان‌ هفتم

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان از برگزاری ویژه‌برنامه آئینی و هنری آسمان‌ هفتم به میزبانی این منطقه خبر داد و گفت: این ویژه‌برنامه میعادگاهی برای پاسداشت رشادت‌های شهدای والامقام دفاع‌مقدس، مدافعان‌حرم، امنیت و سلامت است که با حضور خانواده‌های معزز این شهدا برگزار می‌شود.

به گزارش ایمنا، علی‌اصغر شاطوری ضمن دعوت از عموم شهروندان به ویژه شهروندان منطقه هفت شهرداری اصفهان برای حضور در ویژه‌برنامه آسمان هفتم اظهار کرد: ویژه‌برنامه یادواره شهدای منطقه هفت شهرداری اصفهان، متفاوت و با رویکرد آئینی و هنری است، در این راستا سعی شده است از ظرفیت هنرمندان تئاتر و موسیقی که تولیدات آئینی و حماسی دارند در این ویژه برنامه استفاده شود.

وی افزود: سخنران این ویژه‌برنامه سردار رحیم نوعی‌اقدم، فرمانده قرارگاه حضرت زینب (س) در سوریه است که در کارنامه خدمت خود به این آب و خاک، افتخار هم‌رزمی با سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی را داشته است.

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان با بیان اینکه شهدا ستاره‌های درخشانی هستند که در هفت آسمان همچون خورشید می‌درخشند، گفت: تا ابد مدیون شهدا هستیم، چرا که آن‌ها عزیزترین داشته خود یعنی جانشان را برای حفظ میهن عزیزمان و آسایش ملت ایران اسلامی فدا کردند و امروز جا دارد که ما نیز قدردان این ازجان‌گذشتگی‌ها باشیم.

ویژه‌برنامه آئینی و هنری آسمان هفتم ساعت ۱۹:۳۰ روز سه‌شنبه، بیست‌وپنجم بهمن‌ماه ۱۴۰۱ در مجموعه فرهنگی و ورزشی شاهنامه واقع در خیابان کاوه، خیابان گلستان برگزار خواهد شد.

کد خبر 640931

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.