برف‌روبی معابر پایتخت انجام شد / مشکلی برای تردد شهروندان نداریم

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه بزرگراه‌ها، معابر اصلی و بعضی معابر فرعی نیز بدون هیچ مشکلی برف‌روبی شده است، گفت: از ساعت ۲:۰۰ بامداد امروز کارگران حوزه خدمات شهری در منطقه یک، فعالیت خود را در زمینه برف‌روبی آغاز کردند تا شهروندان هنگام تردد در معابر اصلی و فرعی با مشکلی مواجه نشوند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا نادعلی امروز _دوشنبه بیست‌وچهارم بهمن_ در بازدید میدانی از روند عملیات برف‌روبی در مناطق شمالی تهران همزمان با بارش برف در پایتخت به صورت میدانی بازدید و اظهار کرد: با توجه به میزان سرمای هوا و شدت بارش برف در تهران از روند عملیات برف‌روبی در شمال پایتخت به صورت سرزده بازدید کردم.

وی افزود: این بازدید از مناطق یک، چهار، هفت و هشت شهرداری تهران انجام شد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: عملیات برف‌روبی به صورت شبانه‌روزی ادامه دارد و بزرگراه‌ها، معابر اصلی و بعضی معابر فرعی نیز بدون هیچ مشکلی برف‌روبی شده است.

وی افزود: عملیات شن‌پاشی در معابر پایتخت به خوبی انجام شده است و هیچ مشکلی در معابر اصلی و فرعی مناطق ذکر شده وجود ندارد، البته در منطقه چهار پایتخت تا نیمه‌های شب بارندگی ادامه داشت که همکاران در نواحی شهرداری در حال بازگشایی مسیرهای اصلی و فرعی بودند.

نادعلی با اشاره به فعالیت‌های برف‌روبی در منطقه یک تهران خاطرنشان کرد: از ساعت ۲:۰۰ بامداد امروز کارگران حوزه خدمات شهری در منطقه یک شهرداری فعالیت خود را در زمینه برف‌روبی دوباره آغاز کردند تا شهروندان هنگام تردد در معابر اصلی و فرعی با مشکلی مواجه نشوند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: مدیران شهرداری تهران از نقدهای مطرح شده بجا در زمینه برف‌روبی برای ارتقای خدمات‌رسانی به شهروندان استفاده کردند.

کد خبر 640904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • نادره IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
    0 0
    والله ما که منطقه پنجیم چیزی به عنوان برف روبی معابر فرعی و اصلی تا به این ساعت ندیدیم علی رغم ده ها بار تماس با ۱۳۷