حرکت‌ عجیب مهاجم چلسی در مواجهه با هم‌تیمی‌ خود!

روزنامه‌های امروز کشور انگلیس، خبرهای مختلفی را پوشش‌ داده‌اند که خواندن آن خالی از لطف نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روزنامه‌های مختلف انگلیسی خبرهای ورزشی این کشور را به صورت روزانه مورد بررسی قرار داده‌اند که از نقل و انتقالات گرفته تا خبرهایی درباره سایر رشته‌ها تحت پوشش آن است.

بسته خبری امروز _دوشنبه بیست‌وچهارم بهمن ۱۴۰۱_ به شرح زیر است:

دیلی تلگراف:

* به نظر می‌رسد آلفرد شرودر، سرمربی سابق آژاکس، پس از شکست دو بر صفر لیدز مقابل منچستریونایتد، در موقعیتی قرار دارد که می‌تواند سرمربی جدید این تیم شود.

* هاوارد وب، رئیس داوران لیگ‌برتر، پس از دو خطای بزرگ VAR در دیدارهای روز شنبه پرمرلیگ، همه مسئولان را به جلسه اضطراری فراخواند.

* جسی مارش از جمله افرادی است که برای سرمربی‌گری در تیم ساوتهمپتون در نظر گرفته شده است.

دیلی میل:

* نیمار پس از شکست روز شنبه مقابل موناکو، در رختکن با لوئیس کامپوس، مدیر پاری‌سن‌ژرمن و با سایر هم تیمی‌هایش درگیر شد.

سان:

* سام آلاردایس با گفتن اینکه آماده است هدایت لیدز را بپذیرد، درها را برای بازگشت به لیگ‌برتر باز کرده است.

* فرانسیس کوکلین، هافبک سابق آرسنال پس از اینکه شب گذشته همراه با ویارئال به مصاف بارسلونا رفت و به دلیل مصدومیت وحشتناک از زمین خارج شد.

* بر اساس گزارش‌ها، کیلیان امباپه که به دلیل کشیدگی ران از زمین خارج شده بود، قرار است برای دیدار سه‌شنبه مقابل بایرن در ترکیب قرار بگیرد.

* مارکوس راشفورد پس از یورش سارقان به عمارت‌های فوتبالیست‌ها، یک شرکت امنیتی برای محافظت از دارایی‌های فوتبالیست‌ها راه‌اندازی می‌کند.

* به نظر می‌رسد میخائیلو مودریک یک پست اینستاگرامی را در مورد تمسخر هم‌تیمی خود در چلسی، (مارک کوکوریالایک کرده است.

دیلی میرر:

* لیگ‌برتر بی‌سروصدا، شش مورد از اتهامات مالی منچسترسیتی را پس از اینکه به اشتباه در بیانیه اولیه آنها گنجانده شد، تغییر داد.

* لیورپول تا یک ماه آینده تیاگو آلکانتارا را در اختیار نخواهد داشت زیرا شدت آسیب دیدگی هافبک اسپانیایی بسیار بد تشخیص داده شده است.

تایمز:

* لیورپول پس از یک فصل ناامیدکننده، آماده است تا با کمک مالی به یورگن کلوپ برای بازسازی تیمش در تابستان و با استخدام یک سرپرست تحقیقاتی جدید، روند خوبی را آغاز کند.

کد خبر 640902

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.