تداوم عملیات برف‌روبی و نمک‌پاشی در سطح شهر بروجرد

معاون خدمات شهری شهرداری بروجرد گفت: شهرداری در راستای اجرای عملیات برف‌روبی و پاکسازی معابر عمومی تمام ماشین‌آلات و نیروهای اجرایی ستاد مدیریت بحران شهرداری را در سطح شهر مستقر کرده است.

منصور میرطاووسی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با تلاش شبانه‌روزی کارکنان و ماشین‌آلات ستاد مدیریت بحران شهرداری بروجرد، ادامه روند برف‌روبی، ماسه‌پاشی و نمک‌پاشی در سطح معابر شهر با هدف بازگشایی و جلوگیری از یخ‌زدگی معابر توسط کارکنان و ماشین‌آلات ستاد مدیریت بحران شهرداری، همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه انجام عملیات برف‌روبی تا پاکسازی کامل خیابان‌ها و معابر سطح شهر ادامه خواهد داشت، افزود: عملیات برف‌روبی و نمک‌پاشی سطح معابر شهر توسط ماشین‌آلات و نیروهای ستاد مدیریت بحران شهرداری بروجرد ادامه دارد.

معاون خدمات شهری شهرداری بروجرد خاطرنشان کرد: در این عملیات معاون خدمات شهری، سرپرست سازمان مدیریت پسماند و مدیر هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری با حضور مستمر و ضمن ارائه رهنمودهای لازم، بر انجام عملیات برف‌روبی نظارت مستقیم دارند.

میرطاووسی با بیان اینکه برف‌تکانی درختان سطح شهر و پاکسازی معابر پارک‌ها (در شیفت شب) توسط نیروهای زحمتکش سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری انجام می‌شود، تصریح کرد: عملیات برف‌روبی و نمک‌پاشی از ساعات اولیه بارش آغاز شده است و همچنان ادامه دارد، در این راستا نیروهای اجرایی ستاد مدیریت بحران شهرداری در سطح شهر مستقر هستند و شب گذشته را در معابر شهر به صبح رساندند.

کد خبر 640890

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.