یوونتوس ۱_۰ فیورنتینا/ کمک‌داور ویدئویی تفاوت‌ها را رقم زد

یوونتوس که به‌دنبال بحران‌های مالی و کسر ۱۵ امتیاز شرایط سختی را پشت سر می‌گذارد، موفق شد پیروزی مهمی را برابر فیورنتینا به‌دست آورد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، یوونتوس با ضربه سر آدرین ربیو موفق شد یک پیروزی مهم را برابر فیورنتینا کسب کند؛ هرچند که وی‌ای‌آر شب پرماجرایی را رقم زد و تاثیرات مهمی در جریان بازی گذاشت.

فدریکو کیه‌زا و دوشان ولاهوویچ در شرایطی برابر تیم سابق خود صف‌آرایی کردند که آن خل دی ماریا نیز در کنار آن‌ها مثلث هجومی یووه را تشکیل داد. بانوی پیر در حالی پا به این مسابقه گذاشت که آرکادیوش میلیک، فابیو میرتی، خوان کوادرادو، لئوناردو بونوچی، پل پوگبا و کایو خورخه به‌دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیم خود نبودند. در سمت دیگر میدان، دو بازیکن مهم بنفش‌ها، ویولا ایگور و رولاندو ماندراگورا، به‌دلیل محرومیت نتوانستند تیم خود را در این دیدار همراهی کنند و آنتونین باراک نیز به‌دلیل مشکل معده غایب بود.

آدرین ربیو در این مسابقه در ۳۰ ثانیه به‌دلیل خطا روی نیکو گونزالس از داور کارت زرد دریافت کرد؛ با این حال، ستاره فرانسوی شب خوبی را پشت سر گذاشت و گل سه‌امتیازی تیمش را به‌ثمر رساند. شوت مانوئل لوکاتلی از فاصله زیاد در نزدیکی محوطه بلوکه شد، اما در ادامه دی ماریا توانست توپ را برای ربیو ارسال کند و این بازیکن نیز ضربه سر خود را راهی دروازه فیورنتینا کرد. اگرچه تراچیانو، سنگربان بنفش‌ها واکنش خوبی به نمایش گذاشت، اما پیش از آن توپ به‌طور کامل از خط عبور کرده بود تا تک‌گل مسابقه توسط کمک‌داور ویدئویی به سود یوونتوس اعلام شود.

فیورنتینا در جریان مسابقه فرصت بسیار مناسبی برای رقم زدن نتیجه تساوی داشت، اما لوکاتلی با حرکتی آکروباتیک و در ادامه با دفع مناسب، موفق شد ضربه جاناتان ایکونه را به بالای دروازه بفرستد و موقعیت را از حریف بگیرد.

یوونتوس پس از گذشت یک ساعت از زمان مسابقه، موقعیت مناسبی با همکاری لوکاتلی و کاستیچ ایجاد کرد تا برتری خود را به دو گل افزایش دهد. در حالی که توپ در شرایطی مناسبی به ولاهوویچ رسید، مهاجم سابق فیورنتینا با یک ضربه مطمئن توانست دروازه این تیم را باز کند، اما در ادامه نشان داد که تمایلی برای خوشحالی کردن ندارد. به هر ترتیب پس از یک دقیقه بررسی، گل ولاهوویچ به‌خاطر آفساید میلی‌متری توسط وی‌ای‌آر مردود اعلام شد.

در دقیقه ۸۸، لوکاتلی پاس ریکاردو ساپونارا را به سمت خط محوطه جریمه دور کرد و در ادامه، گائتانو کاستروویلی ضربه محکمی به گوشه دروازه یووه زد و گل تساوی را به‌ثمر رساند. اعتراض شدید بازیکنان یووه با بررسی دوباره گل در اتاق کمک‌داور ویدئویی همراه شد و پس از آن، وی‌ای‌آر به‌دلیل آفساید رانیری، گل فیورنتینا را مردود اعلام کرد.

کد خبر 640845

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.