مدارس کدام استان‌ها فردا تعطیل شد؟

بارش برف و سردی هوا مدارس بعضی از استان‌های کشور را در روز دوشنبه بیست‌وچهارم بهمن‌ به تعطیلی کشاند و سبب اعلام برگزاری غیرحضوری کلاس‌های درس شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بارش برف که از روزهای گذشته در بعضی از استان‌های کشور آغاز شده و همچنین سردی هوا، سبب تعطیلی مدارس و غیرحضوری شدن کلاس‌های درس دانش‌آموزان در روز دوشنبه بیست‌وچهارم بهمن شد.

آنچه در زیر از نظر شما مخاطبان می‌گذرد، آخرین وضعیت تعطیلی مدارس در بعضی از استان‌های کشور است.

برف و سرما مدارس بعضی از مناطق استان زنجان را مجازی کرد

صفی‌الله کرامتی، مدیرکل مدیریت بحران استانداری زنجان، گفت: مدارس نوبت صبح فردا _ دوشنبه بیست‌وچهارم بهمن _ در مقطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم استان به جز شهرستان طارم به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.

وی افزود: این موضوع به پیشنهاد اداره کل آموزش و پرورش استان و فرمانداران بعضی شهرستان‌های استان بررسی و تصویب شد.

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان اضافه کرد: بر اساس این اطلاعیه، مدارس متوسطه دوم در شهرستان ماهنشان و شهرهای زنجان، ابهر و خرمدره به‌صورت حضوری است.

مدارس نوبت صبح قزوین فردا دوشنبه تعطیل شد

مدارس استان قزوین در همه مقاطع تحصیلی فردا _ دوشنبه بیست‌وچهارم بهمن _ به‌دلیل سردی هوا و یخبندان تعطیل و کلاس‌های درس غیرحضوری شد. براساس اطلاعیه اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین، مدارس استان قزوین در تمام مقاطع در نوبت صبح به‌صورت غیرحضوری خواهد بود.

در این اطلاعیه آمده است، پایگاه‌های سنجش نوآموزان پیش‌دبستانی و بدو ورود به دبستان نیز تعطیل است. این اطلاعیه اضافه کرده است که حضور عوامل اجرایی در مدارس الزامی نیست.

درباره فعالیت مدارس در نوبت بعدازظهر نیز فردا تصمیم‌گیری می‌شود.

فعالیت مدارس چهار شهرستان کرمانشاه دوشنبه غیرحضوری است

افشین یگانه، مدیرکل مدیریت بحران استاندای کرمانشاه از غیرحضوری شدن فعالیت تمام مقاطع تحصیلی مدارس چهار شهرستان استان به دلیل بارش برف و سرمای هوا در نوبت صبح روز دوشنبه بیست‌وچهارم بهمن‌ماه خبر داد و گفت: این مهم شامل مدارس شهرستان‌های هرسین، صحنه، کنگاور و سنقر خواهد بود.

وی افزود: فعالیت مدارس در زمان تعطیلی به صورت غیرحضوری و در بستر پیام رسان «شاد» ادامه می‌یابد.

مدارس دماوند پردیس، رودهن و رباط‌کریم دوشنبه صبح غیرحضوری شد

با توجه به تداوم بارش برف و برودت هوا و طبق اعلام آموزش و پرورش استان تهران، کلیه مدارس پردیس در تمامی مقاطع در نوبت صبح، روز دوشنبه غیر حضوری است. همچنین به دلیل تداوم بارش شدید برف، کلیه مقاطع تحصیلی مدارس مناطق دماوند و رودهن در نوبت صبح دوشنبه غیرحضوری است.

بر اساس این اطلاعیه، کلیه مدارس رباط کریم، پرند و نصیرشهر و همچنین کلیه مدارس رودبار قصران و لواسان و فیروزکوه در تمامی مقاطع در نوبت صبح، روز دوشنبه غیر حضوری شد و آموزش دانش‌آموزان در بستر شبکه شاد خواهد بود و تصمیم‌گیری برای وضعیت مدارس در نوبت عصر نیز متعاقباً اعلام خواهد شد.

روابط عمومی آموزش و پرورش استان تهران هم‌چنین اعلام کرد که آموزش در همه مقاطع تحصیلی دیگر شهرستان‌های تهران در نوبت صبح دوشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ به صورت حضوری و از ساعت ۹:۳۰ آغاز خواهد شد.

مدارس ابتدایی البرز غیرحضوری شد

بنابر هماهنگی با استانداری البرز فردا_ دوشنبه بیست‌وچهارم بهمن‌ماه جاری تمامی کودکستان‌ها (مهدهای کودک و پیش‌دبستانی‌ها) تعطیل و مدارس ابتدایی استان البرز (دولتی و غیردولتی) به جز شهرستان اشتهارد در نوبت صبح به صورت غیرحضوری برگزار خواهد شد.

تاکید می‌شود که سایر مقاطع تحصیلی استان البرز فردا به صورت حضوری خواهد بود.

تمامی مدارس نوبت صبح در استان قم تعطیل است

مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان قم از تعطیلی و غیرحضوری شدن کلیه مقاطع تحصیلی استان قم در روز دوشنبه ۲۴ بهمن ماه خبر داد. به گفته غلامرضا رضایی بر اساس مصوبات ستاد مدیریت پیشگیری از بحران قم کودکستان‌ها، و پیش دبستانی‌های استان در روز دوشنبه بیست‌وچهارم بهمن‌ماه تعطیل است. وی همچنین از غیر حضوری شدن فعالیت آموزشی تمامی دوره‌های تحصیلی در استان قم خبر داد.

مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان قم در گفت‌وگو با مهر ادامه داد: تعطیلی مدارس برای نوبت صبح است و در خصوص چگونگی فعالیت مدارس نوبت عصر متعاقباً و در سریع‌ترین زمان ممکن اطلاع‌رسانی می‌شود.

کد خبر 640828

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.