رفع نواقص مبلمان شهری از اولویت‌های مدیریت شهری است

شهردار زرند با اشاره به ضرورت ساماندهی مبلمان شهری به خصوص در سطح بوستان‌ها، گفت: ساماندهی بوستان اندیشه با طراحی جدید در قالب جدول‌گذاری و فرش موزاییک، نصب تجهیزاتی شامل وسایل بازی کودکان و مجموعه‌های ورزشی، سیستم روشنایی و گل‌کاری انجام شده است که امیدوارم حداکثر تا پایان سال به بهره‌برداری برسد.

علی ضیاءالدینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا ضمن ابراز خرسندی از افزایش فضاهای سبز سطح شهر، اظهار کرد: بوستان اندیشه یکی از بوستان‌های محله‌ای در مرکز شهر زرند است که ساماندهی آن به زیبایی هرچه بیشتر شهر کمک می‌کند.

وی افزود: ساماندهی بوستان اندیشه با طراحی جدید و زیبا در قالب جدول‌گذاری و فرش موزائیک، نصب تجهیزاتی شامل وسایل بازی کودکان و مجموعه‌های ورزشی، سیستم روشنایی و گل‌کاری اجرا شده است و امیدوارم حداکثر تا پایان سال به بهره‌برداری برسد.

شهردار زرند با بیان اینکه اقدامات گسترده‌ای به منظور کاشت نهال و گل‌های فصلی گوناگون در سطح معابر و بوستان‌ها در دستور کار است، خاطرنشان کرد: اجرای طرح گلکاری در بلوار جانبازان با هدف افزایش سرانه فضای سبز و ارتقای سیمای بصری انجام شده است.

ضیاءالدینی با بیان اینکه یکی از برنامه‌های شهرداری ایجاد طرح‌های نو و جدید در سطح بلوارها و میدان‌های شهر است، تصریح کرد: توسعه فضاهای سبز از مهمترین اصول مدیریت شهری است، به نحوی که شهرداری زرند تلاش دارد با احیای چندین بوستان جدید فضای سبز سطح شهر را افزایش دهد.

وی از کاشت بیش از سه هزار و ۲۰۰ گلدان گل همیشه بهار، قلم فور و شب بو در بلوار جانبازان خبر داد و گفت: به زودی تمام سطح بلوار با گل‌های فصلی زیباسازی خواهد شد.

شهردار زرند با بیان اینکه طرح روشنایی بوستان‌های سطح شهر در راستای اصلاح و تأمین روشنایی در حال انجام است، افزود: روشنایی بوستان خیابان باهنر با نصب ۲۵ پایه و ۵۰ چراغ ال ای تا پایان سال جاری تأمین خواهد شد.

ضیاءالدینی با بیان اینکه رفع نواقص مبلمان شهری از اولویت‌های مهم و اصلی مدیریت شهری است، اظهار کرد: روشنایی بوستان‌ها با هدف ارتقای سیما و منظر شهر و تأمین رفاه، آسایش و کسب رضایت شهروندان است.

کد خبر 640824

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.