لیدز ۰ _ ۲ منچستریونایتد/ دنیای بدون غم با رشفورد

مارکوس رشفورد باز هم موفق شد برای منچستر گل‌زنی کند تا تیمش یک دیدار حساس برابر لیدز را با پیروزی به پایان برساند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مارکوس رشفورد بار دیگر ارزش‌های خود را ثابت کرد و در جریان پیروزی دو بر صفر تیمش مقابل لیدزیونایتد، موفق شد گل اول مسابقه را به‌ثمر برساند تا شیاطین سرخ سه امتیاز مهم را کسب کنند.

هر دو تیم از ابتدا برای کسب پیروزی پا به زمین مسابقه گذاشتند و همین مسئله باعث شد تا بازی از همان ابتدا با صحنه‌ها و موقعیت‌های جذابی همراه شود. با وجود این، اریک تن هاگ و شاگردانش موفق شدند ریتم بازی را کنترل کنند و درنهایت در نیمه دوم با زدن دو گل، سه امتیاز بازی را به‌دست آورند.

تیم میزبان در اوایل مسابقه فرصت داشت تا روی دفع توپ دخیا پس از پاس بمفورد به گل اول برسد، اما سامرویل نتوانست توپ ریباند را به گل تبدیل کند. تیم لیدزیونایتد در اواخر نیمه اول باز هم فرصت رسیدن به گل اول مسابقه را داشت، اما ضربه زاویه بسته سامرویل توسط دخیا مهار شد و سپس به هری مگوایر برخورد کرد. در ادامه، سامرویل در موقعیت دوباره نتوانست به توپ ضربه بزند تا درنهایت دو تیم در نیمه اول به تساوی بدون گل رضایت دهند.

در نیمه دوم، برونو فرناندز روی اشتباه ماکسیمیلیان ووبر توانست موقعیت خوبی خلق کند، اما ضربه او توسط مسلیر متوقف شد. تیم میزبان نیمه دوم را با قدرت شروع کرد و چند موقعیت داشت که هر بار توپ‌ها از کنار دروازه منچستر به بیرون رفت.

بالاخره در دقیقه ۸۰ مسابقه، مارکوس رشفورد با یک ضربه سر در محوطه جریمه تیمش را پیش انداخت و در ادامه نیز آلخاندرو گارناچو، بازیکن تعویضی تن هاگ، پنج دقیقه بعد نتیجه را دو بر صفر به سود منچستر تغییر داد.

تیم لیدزیونایتد در دیدار بعدی خود، برابر اورتون قرار می‌گیرد. هر دو تیم تمام تلاش خود را به کار خواهند گرفت تا از منطقه سقوط فرار کنند. منچستریونایتد نیز بر بازی رفت خود در لیگ اروپا مقابل بارسلونا در نیوکمپ تمرکز خواهد کرد.

کد خبر 640819

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.