۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۵
سرمربی ساوت‌همپتون اخراج شد

ساوت‌همپتون ناتان جونز را از تیم خود اخراج کرد. این‌ تیم در حال حاضر در رده بیستم جدول لیگ برتر قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، به‌نظر می‌رسد ساوت‌همپتون به سمت سقوط از لیگ برتر به چمپیونشیپ گام برمی‌دارد. جونز برای کمک به دور کردن آن‌ها از منطقه سقوط، به ساوت‌همپتون آورده شد، اما مرد ولزی از زمان ورودش در نوامبر تاکنون کار خاصی انجام نداده است. این باشگاه در قعر لیگ برتر قرار دارد و با چهار امتیاز بیشتر در منطقه امن قرار گرفته است. با وجود راهیابی آن به نیمه‌نهایی جام کارابائو، اولویت باشگاه این است که در لیگ باقی بماند و این دستاورد هم برای حفظ جونز کافی نبود.

به‌راحتی می‌توان فهمید که چرا ساوت‌همپتون جونز را از وظایفش کنار گذاشته است. از زمان ورودش از لوتون، او باشگاه را به سمت یک پیروزی در لیگ برتر هدایت کرد و هفت بازی دیگر را از دست داد. این باشگاه اکنون برای نخستین‌بار از زمان صعود به پرمرلیگ در سال ۲۰۱۲، آماده بازگشت به چمپیونشیپ است.

بیانیه ساوت‌همپتون درباره جونز کوتاه بود. در این بیانیه آمده است: باشگاه فوتبال ساوت‌همپتون تایید می‌کند که از ناتان جونز، سرمربی تیم اول مردان این باشگاه، جدا شده است. مربیان تیم اول، کریس‌کوهن و آلن‌شیهان، نیز باشگاه را ترک کرده‌اند. سرمربی تیم اول، روبن سلز، مسئولیت تمرینات را بر عهده خواهد گرفت و تیم را قبل از بازی هفته آینده مقابل چلسی آماده خواهد کرد.

کد خبر 640806

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.