دوراهی تمدید یا جدایی مقابل سنگربان انگلیسی

وضعیت ناامیدکننده اورتون در جدول لیگ جزیره و درخواست سنگین پیکفورد مانع از تمدید قرارداد جدید شده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، به نقل از اسپورتس مول، شان دایچ، سرمربی جدید اورتون، از مدیران باشگاه خواسته تا تمدید قرارداد جوردن پیکفورد، سنگربان اصلی اورتون و تیم ملی انگلیس، را در اولویت قرار دهند.

سرمربی سابق برنلی در پایان ژانویه به‌عنوان سرمربی تافی‌ها منصوب و جایگزین فرانک لمپارد شد. لمپارد پس از کسب نتایج ناامیدکننده درنهایت با شکست دو بر صفر مقابل وستهم یونایتد از سمت خود کنار گذاشته شد.

دایچ با حضور خود روی نیمکت اورتون تاثیری فوری در گودیسون پارک داشت و تیم جدیدش در نخستین دیدار موفق شد با نتیجه یک بر صفر مقابل آرسنال، صدرنشین لیگ برتر به پیروزی برسد. این مربی ۵۱ساله اکنون خود را برای اولین دربی مرسی‌ ساید آماده می‌کند و تافی‌ها قرار است روز دوشنبه به آنفیلد بروند تا با رقیب دیرینه خود، لیورپول، روبه‌رو شوند.

در حالی که دایچ روی مسائل داخل زمین تمرکز دارد، در عین حال بسیار مشتاق است تا آینده بلندمدت دروازه‌بان اول خود را تضمین کند.

فقط ۱۸ ماه تا پایان قرارداد فعلی ملی‌پوش تیم ملی انگلیس باقی مانده و خبرهایی نیز درباره جدایی احتمالی پیکفورد از اورتون مخابره شده است. باشگاه‌های چلسی، منچستریونایتد و تاتنهام همگی علاقه‌مند به جذب دروازه‌بان اورتون هستند.

گفته می‌شود که مذاکرات بر سر قرارداد جدید به بن‌بست رسیده و دو طرف نتوانستند بر سر دستمزد به توافق برسند. پیکفورد می‌خواهد دستمزد فعلی خود را که صد هزار پوند در هفته است دوبرابر کند، اما باشگاه حاضر نیست این خواسته وی را برآورده سازد.

محتمل است که حتی در صورت رسیدن به توافق مشخص بر سر تمدید قرارداد، نمی‌توان انتظار نهایی شدن آن را در آینده نزدیک داشت. حداقل تا زمانی که شرایط اورتون در لیگ برتر مشخص نشود، پیکفورد احتمالا جواب مثبتی نخواهد داد. شاگردان دایچ در حال حاضر در منطقه سقوط قرار دارند و راه سختی برای ماندن در لیگ جزیره خواهند داشت.

انتظار می‌رود پیکفورد که ۲۲۰ بازی برای اورتون انجام داده، در بازی برابر لیورپول در ورزشگاه آنفیلد نیز از ابتدای مسابقه کار را در دروازه تافی‌ها آغاز کند.

کد خبر 640796

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.