هافبک بارسلونا به‌دنبال جدایی در تابستان

شرایط مالی نگران‌کننده و نداشتن فرصت کافی برای حضور در ترکیب اصلی، احتمالا دلایل کافی برای جدایی کسیه از بارسلونا باشد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، به نقل از پایگاه خبری فوتبال اسپانیا، پیش‌بینی می‌شود بارسلونا مجبور شود دست‌کم یک فروش بزرگ در تابستان پیش‌رو انجام دهد. زیرا مقامات باشگاه به‌دنبال بهبود وضعیت مالی هستند.

پس از ادعاهای خاویر تباس، رئیس لالیگا، مبنی بر اینکه کسری مالی باشگاه بارسلونا بیش از ۲۰۰ میلیون یورو است، سران این باشگاه تصمیمات جدی و مهمی گرفته‌اند تا مشکلات مالی خود را حل کنند. بارسا از ابتدای فصل با مشکلات متعددی دست و پنجه نرم کرده و اقدامات عجیب و مختلفی برای فرار از ورشکستگی انجام داده است.

اگرچه ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا، مصمم است تیم کنونی‌اش که با هشت امتیاز در صدر جدول لالیگا قرار دارد را برای فصل آینده نیز حفظ کند، اما محتمل است که او دست‌کم یک بازیکن اصلی خود را در تابستان به‌دلیل مشکلات مالی از دست بدهد.

پیش‌بینی می‌شود که سرخیو بوسکتس ازجمله بازیکنانی باشد که در تابستان مسیر جدیدی را دنبال کند. او که سال‌هاست در ترکیب بارسا می‌درخشد، با فرارسیدن پایان مهلت قراردادش احتمالا تصمیم بگیرد راهی آمریکا شود. او مشتریان جدی و مصممی در ام‌ال‌اس دارد و اگر بارسلونا هرچه سریع‌تر برای تمدید قرارداد وی اقدام نکند، ممکن است بوسکتس بالاخره پس از سال‌ها اسپانیا را ترک کند.

دیگر بازیکنی که احتمالا در پایان فصل از بارسا جدا خواهد شد، فرانک کسیه است. هافبک آفریقایی بارسا از زمان پیوستن به این تیم از آ ث میلان دچار مشکل شده و نتوانسته به اندازه کافی زمان برای بازی کردن در ترکیب تیمش به‌دست آورد. او با هاکان چالهان اوغلو، بازیکن فعلی اینترمیلان، درباره انتقال احتمالی به نراتزوری صحبت کرده است.

نخستین بار در پنجره نقل و انتقالاتی زمستانی شنیده شد که باشگاه‌های اسپانیایی و ایتالیایی در نظر دارند تا برای تعویض بازیکنان خود به توافق برسند. پیشنهاد مطرح‌شده مبادله کسیه و مارسلو بروزوویچ بود و ظاهرا مذاکرات برای انتقال این دو بازیکن همچنان در جریان است.

پس از مصدومیت بوسکتس در شب پیروزی بارسلونا مقابل سویا در یکشنبه هفته گذشته، کسیه فرصت بازی در ترکیب اصلی تیم را دوباره به‌دست می‌آورد. با این حال آینده بلندمدت او نامشخص است و می‌توان پیش‌بینی کرد که به‌زودی تصمیمی جدی برای جدایی از جمع کاتالان‌ها بگیرد.

کد خبر 640794

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.