ناپولی پشت سر منچستر یونایتد و پی‌اس‌جی قرار گرفت

عملکرد خیره‌کننده ناپولی در این فصل از رقابت‌های فوتبال اروپا، این تیم را در میان برترین‌های قاره قرار داده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، به نقل از پایگاه خبری فوتبال ایتالیا، تنها تیم بایرن مونیخ در این فصل بازی‌های کمتری نسبت‌به ناپولی واگذار کرده و این در حالی است که پاری‌سن‌ژرمن و منچستریونایتد تنها باشگاه‌های اروپایی‌ای هستند که پیروزی‌های بیشتری نسبت‌به صدرنشین سری آ دارند.

پارتنوپی امشب در ورزشگاه مارادونا میزبان کرمونزه است و امید زیادی دارد تا اختلاف خود را با تیم دوم جدول یعنی اینتر میلان به عدد ۱۳ برساند. بر اساس آمار اوپتا، تنها تیم بایرن مونیخ با یک شکست در ۲۸ بازی، باخت کمتری نسبت‌به مردان لوچیانو اسپالتی داشته است.

باواریایی‌ها در این فصل فقط یک باخت را تجربه کرده‌اند و ناپولی دو مسابقه را واگذار کرده است. دو شکست ناپولی در این فصل به بازی برابر اینتر در سری آ و شکست مقابل لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا مربوط می‌شود. البته شکست ناپولی در لیگ قهرمانان تاثیر خاصی بر نتایج ناپولی نداشت. چراکه این تیم با وجود واگذار کردن مسابقه به‌عنوان صدرنشین راهی مرحله بعد شد و دیدار برابر قرمزهای انگلیس برای نماینده ایتالیا حکم بازی تشریفاتی را داشت.

ناپولی یک تساوی ناامیدکننده نیز در این فصل برابر کرمونزه به ثبت رسانده که به کوپای ایتالیا مربوط می‌شود. این مسابقه در وقت قانونی با نتیجه دو بر دو خاتمه یافت، اما درنهایت شاگردان اسپالتی بازی را واگذار کردند و از جام حذفی کنار رفتند.

در همین حال، منچستریونایتد و پاری‌ سن‌ژرمن تنها باشگاه‌ها در پنج لیگ برتر اروپا هستند که در تمام رقابت‌ها، بیشتر از ناپولی پیروزی کسب کرده‌اند. ناپولی در این فصل ۲۳ برد داشته است، در حالی که شیاطین سرخ ۲۵ برد و پاری‌سن‌ژرمن نیز ۲۶ برد در این فصل کسب کرده‌اند.

کد خبر 640783

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.