سری جدید «شهروند و مافیا» در سه فصل روی آنتن می‌رود

سری جدید «شهروند و مافیا» در ۱۱۱ قسمت و طی سه فصل از شبکه نسیم پخش خواهد شد.

به گزارش ایمنا، به نقل از روابط عمومی شبکه نسیم، سید محمدرضا خوشرو در جریان بازدید از محل ضبط مسابقه «شهروند و مافیا» اظهار کرد: با توجه به رسالت شبکه نسیم در ایجاد سرگرمی در کنار فضایی شاد، در فصل اول «شهروند و مافیا» تلاش کردیم با یک طراحی جدید و اضافه شدن بخش‌هایی ازقبیل اتفاقات پشت صحنه و حضور افراد عام در چنین فضایی، در کنار هم چیدمانی را ارائه دهیم تا مخاطبان با علاقه بیشتری این مسابقه را دنبال کنند.

مدیر شبکه نسیم افزود: برنامه‌ای نظیر مافیا سبب می‌شود تا در یک نشست دوستانه برای پیدا کردن شهروند یا مافیا، علاوه بر سرگرم‌کننده بودن آن، شرکت‌کنندگان با استدلال‌هایی که مطرح می‌کنند اعتمادبه‌نفس و بیان خود را تقویت کنند و قدرت بخشند و تکنیک‌هایی از این قبیل را به مخاطب آموزش دهند.

علیرضا سلطانی، تهیه‌کننده «شهروند و مافیا»، نیز در جریان این بازدید گفت که سری جدید برنامه در ۱۱۱ قسمت و طی سه فصل از شبکه نسیم پخش خواهد شد.

در فصل اول که هم‌اکنون در ۳۷ قسمت روی آنتن این شبکه است، سعی شده تا با بار نمایشی و طنز و استفاده از آیتم‌های پشت صحنه، اوقات مفرحی برای بینندگان ایجاد شود. این برنامه، روزهای زوج ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه نسیم در حال پخش است. همچنین فصل دوم این مسابقه به نقد اجتماعی پرداخته و فصل سوم با دعوت از اصناف و کاراکترهای مختلف پخش خواهد شد.

کد خبر 640781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.