احتمال اجرای طرح زوج و فرد از درب منازل

رئیس پلیس راهور استان اصفهان از احتمال اجرایی شدن طرح زوج و فرد خودروها از درب منازل با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال و بازگشایی رودخانه زاینده رود خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمدرضا محمدی اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال و خریدهای شب عید مردم و همچنین بازگشایی رودخانه زاینده رود و حضور مردم در حاشیه رودخانه شاهد افزایش ترافیک در هسته مرکزی شهر هستیم.

وی با اشاره به لزوم اندیشیدن تدابیری از سوی مسئولان شهری در راستای مدیریت ترافیک در این مناطق، افزود: تقویت ناوگان حمل‌ونقل عمومی و همچنین افزایش ساعت کاری مترو، می‌تواند در این زمینه نقش بسزایی داشته باشد.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان با بیان اینکه در صورت ادامه این شرایط و چنانچه ضروری باشد، اجرای طرح زوج و فرد از درب منازل خواهد بود، خاطرنشان کرد: کارکنان پلیس راهور در این ایام با آمادگی کامل، حضور حداکثری را برای کنترل ترافیک خواهد داشت، از این رو از شهروندان می‌خواهیم نسبت به رعایت نکات قانونی و خودداری از پارک خودرو در مناطق ممنوعه که باعث ایجاد گره ترافیکی می‌شود، خودداری کنند.

کد خبر 640773

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.