انهدام باند سارقان کابل‌های مخابراتی در برخوار

فرمانده انتظامی شهرستان برخوار گفت: سارقان کابل‌های مخابراتی با شش فقره سرقت در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی دستگیر شدند.

سرهنگ نعمت خلیلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت کابل و تجهیزات مخابراتی در شهرستان برخوار، بررسی موضوع برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی با انجام اقدامات پلیسی و هوشمندانه سرانجام موفق به شناسایی چهار سارق در این رابطه شده که پس از هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی و دقیق متهمان را در مخفیگاهشان در یکی از روستاهای این شهرستان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان برخوار با اشاره به اینکه متهمان در تحقیقات اولیه به عمل آمده به شش فقره سرقت کابل‌های مخابراتی در این شهرستان اعتراف کردند، تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

وی از عزم جدی پلیس در مقابله با سارقان و برهم زنندگان نظم و امنیت در جامعه خبر داد و خاطرنشان کرد: همکاری و مساعدت شهروندان می‌تواند نقش مؤثری در راستای برقراری امنیت داشته باشد، از این رو از شهروندان می‌خواهیم در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک و مجرمانه‌ای مراتب را از طریق تماس با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 640771

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.