پاکو خمز: تا وقتی من اینجا هستم کاوه رضایی حق بازگشت ندارد/ ملیت سرمربی ایران مهم نیست

سرمربی تیم فوتبال تراکتور تبریز گفت: قبلا هم گفته‌ام که کاوه رضایی، گذشته تراکتور است و من تا زمانی که سرمربی تراکتور هستم، اجازه بازگشت این بازیکن به تراکتور را نمی‌دهم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پاکو خمز در کنفرانس خبری قبل از بازی تیم‌های فوتبال تراکتور تبریز مقابل آلومینیوم اراک، در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر اظهار کرد: هفته تمرینی خوبی را پشت سر گذاشتیم. بازیکنان تلاش فراوانی کرده‌اند و می‌خواهیم چهارمین برد پیاپی را کسب کنیم. کسب چهار برد پیاپی در هیچ لیگی کار آسانی نیست و در لیگ ایران نیز دستیابی به این مهم سخت است. ما بازی سختی با آلومینیوم داریم. آنان می‌خواهند کار را برای ما مشکل کنند. در سوی دیگر، ما هم می‌خواهیم بازی خوب و تماشاگرپسندی ارائه دهیم و امتیازاتمان را بیشتر کنیم. فقط هم محمدرضا عباسی را به‌دلیل سرماخوردگی در اختیار نداریم.

وی درباره سیستم بازی آلومینیوم اراک افزود: این تیم با سیستم ۲-۵-۳ بازی می‌کند و تیم قدرتمندی در میانه زمین است. ما باید تحرک زیادی داشته و توپ را سریع به گردش دربیاوریم تا با پیدا کردن روزنه‌ها به تیم حریف ضربه بزنیم. البته ضرورت دارد آرامش داشته باشیم. چراکه اگر با عجله کار کنیم، بازی سخت خواهد شد.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور تبریز درباره کیفیت چمن ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز توضیح داد: زمین در بازی مقابل فولاد کیفیت خوبی نداشت. ما دیروز در این ورزشگاه تمرین کردیم و بر اساس اعلام مسئولان امر، مشکل آبیاری چمن حل شده و قول داده‌اند تا چمن بسیار کوتاه شود. چمن ورزشگاه یادگار امام (ره) خاک‌رُس بوده و بسیار نرم است و باید از پایه اصلاح شود. حق تراکتور و تماشاگرانش برخورداری از چمن باکیفیت‌تری است.

پاکو خمز با اشاره به حضور هواداران در بازی فردا و همچنین انتخاب سرمربی داخلی یا خارجی برای تیم ملی فوتبال ایران خاطرنشان کرد: حضور هواداران بیشترین انگیزه ما برای بازی فرداست. اینکه ملیت مربی منتخب کجا باشد، مهم نیست. قطعا مربی خوبی برای تیم ملی ایران انتخاب خواهد شد و مربیان ایرانی با توان فنی زیاد برای هدایت تیم ملی ایران وجود دارند.

وی درباره ادعاهای سرمربی تیم هوادار مبنی بر اینکه تراکتور توانایی رد و بدل کردن چهار پاس متوالی در بازی با هوادار را نداشت، گفت: می‌توانم چندین صحنه را نشان دهم که بیشتر از چهار پاس داده‌ایم. جایزه‌ای هم برای این ادعا در نظر گرفته بودند، پس من صاحب آن هزار دلار می‌شوم. فکر می‌کنم آنان نیز دوست دارند پاس داده و کارهای ترکیبی انجام دهند، اما بهتر است نگران کیفیت چمن ورزشگاهشان باشند. البته آنان نیز در خیلی از صحنه‌ها بیشتر از چهار پاس دادند. شرایط زمین و باد اجازه نداد آن‌طور که می‌خواستیم بازی کنیم. به هر حال سه امتیاز را کسب کردیم.

سرمربی پرشورهای تبریزی درباره حکم صادرشده برای پرونده «کاوه رضایی» گفت: فکر کنم قبلا هم گفته‌ام که کاوه رضایی، گذشته تراکتور است. من تا زمانی که سرمربی تراکتور هستم، اجازه بازگشت این بازیکن به تراکتور را نمی‌دهم.

خمز در پایان درباره جذب بازیکن جدید خارجی خاطرنشان کرد: ما نام چند بازیکن را به باشگاه داده بودیم که به‌خاطر وضعیت حاکم بر نقل‌وانتقالات امکان جذب آنان میسر نشد. پس از پایان نقل‌وانتقالات، می‌توانستیم بازیکن آزاد جذب کنیم که «جیمی رومرو» به‌عنوان بازیکن‌آزاد به تیم ما اضافه شد. این بازیکن از پانزدهم دسامبر بازی نکرده و تمریناتش را به‌طور شخصی انجام داده است. تلاش می‌کنیم این بازیکن را با تمرینات فشرده برای ادامه مسابقات آماده کنیم.

کد خبر 640770

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.