دستگیری خریدار اموال مسروقه و کشف ۱۱ فقره سرقت

‌فرمانده انتظامی شهرستان نجف‌آباد از دستگیری یک نفر خریدار اموال مسروقه و کشف ۱۱ فقره سرقت در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبرداد.

سرهنگ میثم گوهری‌آرانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در پی اخبار دریافتی مبنی بر خرید و فروش اموال سرقتی توسط یک نفر مالخر در شهرستان نجف‌آباد بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا مأموران با اقدامات هوشمندانه پلیسی از صحت خبر اطمینان حاصل کرده و پس از شناسایی هویت و محل اختفا متهم با هماهنگی مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی موفق به دستگیری وی و کشف مقدار قابل توجهی اموال مسروقه شامل سیم و کابل برق، دوربین مداربسته و شیرآلات در بازرسی از محل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نجف‌آباد با اشاره به کشف ۱۱ فقره سرقت و شناسایی مالباختگان، تصریح کرد: متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

وی با تاکید بر لزوم رعایت نکات ایمنی در واحدهای مسکونی و صنفی و توجه به توصیه‌ها و آموزش‌های پلیس در خصوص پیشگیری از سرقت، خاطرنشان کرد: از شهروندان می‌خواهم در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق تماس با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 640768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.