اعداد بزرگ درآمد حاصل از مولدسازی دارایی‌های دولت در بودجه، صوری نیست

وزیر اقتصاد در باره اعداد بزرگ درآمدی از محل مولدسازی دارایی‌های دولت گفت: نه تنها این اعداد صوری نیست، بلکه دولت به دنبال آن است که عدد نزدیک به ۱۰۰ همت مندرج در لایحه بودجه ۱۴۰۲ محقق شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، احسان خاندوزی اظهار کرد: مولدسازی دارایی‌های دولت در دو سال آینده در دستور کار است، مولدسازی دارایی‌های دولت تأثیر چشمگیری در سرعت پیشرفت پروژه‌های عمرانی دارد.

وی افزود: دارایی‌های مازاد مجموعه‌های دولت گرفتاری‌های زیادی ایجاد کرده بود و اکنون از طریق مصوبه سران قوا مسئله تبدیل اموال زائد به اموال مولد به سرعت دنبال می‌شود.

وزیر اقتصاد درباره اعداد بزرگ درآمدی از محل مولدسازی دارایی‌های دولت گفت: نه تنها این اعداد صوری نیست، بلکه دولت به دنبال آن است که عدد نزدیک به ۱۰۰ همت مندرج در لایحه بودجه ۱۴۰۲ محقق شود.

خاندوزی اظهار کرد: مسیر ناامیدکننده سنوات قبل از طریق شفافیت قابل تغییر است. رونمایی از سایت مولدسازی نیز در همین راستا انجام شد. تمام متخصصان و عموم مردم می‌توانند با حداکثر شفافیت شریک دولت در پیاده کردن گام تحولی در پیش‌برد پروژه‌های نیمه‌تمام موجود باشند. بهار سال آتی، بهار جان‌بخشی به طرح‌های نیمه‌تمام دولت است.

وی افزود: به جای اینکه ترمز پیشرفت باشیم باید کمک کنیم مسئله پروژه‌های نیمه‌تمام حل و فصل شود.

وزیر اقتصاد وعده داد که اوایل سال آتی گزارش امیدبخشی از عملکرد طرح‌های نیمه‌تمام در استان‌های مختلف ارائه خواهد شد.

کد خبر 640689

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.