توسعه امکانات ورزشی در سطح محلات به همت شهرداری

سخنگوی شهرداری یزد با بیان اینکه ترویج ورزش در جامعه ضرورتی غیرقابل انکار است، گفت: شهرداری طی سال‌های گذشته به‌طور جدی در حوزه توسعه امکانات ورزشی محلات در نقاط مختلف شهر فعالیت کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حامد سلطانی صبح امروز _یکشنبه بیست‌وسوم بهمن‌ماه _ در جریان بازدید مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد از ساختمان ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری یزد با بیان اینکه حوزه اطلاع‌رسانی در جامعه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران دستاوردها و خدمات بسیار گسترده‌ای در حوزه‌های مختلف برای عموم مردم به‌ویژه مناطق محروم کمتر برخوردار داشته، اما بسیاری از این خدمات و دستاوردها به مردم معرفی نشده است.

وی معرفی خدمات و دستاوردهای انقلاب را وظیفه روابط‌عمومی دستگاه‌ها و رسانه‌ها دانست و افزود: فعالیت نکردن تخصصی روابط‌عمومی‌ها منجر شده است که این حوزه بسیار مهم به عنوان یک کار فرعی در کنار شرح وظایف گسترده دیگر دیده شود که منجر شده است اطلاع‌رسانی مناسب و درست از دستور کار بسیاری از ادارات خارج شود.

سخنگوی شهرداری یزد خاطرنشان کرد: فعالیت نکردن مناسب و درست روابط عمومی‌ها نه تنها بر رویکرد اطلاع‌رسانی ادارات تأثیرگذار است، بلکه روند اطلاع‌رسانی رسانه‌ها را نیز با مشکل مواجه می‌کند؛ روابط‌عمومی باید اطلاعات مناسب و کافی را در اختیار رسانه‌ها قرار دهد تا آنها بتوانند جهت تبیین دستاوردها و خدمات دستگاه‌ها به مردم عملکرد بهتر و خوبی داشته باشند.

سلطانی اضافه کرد: از ابتدای فعالیت دوره جدید روابط‌عمومی شهرداری یزد تلاش کردیم تا ضمن اصلاح بعضی ساختارها، زمینه تجمیع فعالیت‌های روابط‌عمومی را به وجود بیاوریم.

وی تصریح کرد: این تغییر ساختار و اصلاح رویه‌ها سبب بهبود فعالیت روابط‌عمومی شده و در حال حاضر نیز تلاش بر این است که خدمات شهرداری یزد را به صورت کامل برای مردم تبیین کنیم.

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری یزد از تجمیع سامانه‌های ارتباط مردمی با شهرداری خبر داد و گفت: در گذشته سامانه‌های مختلفی جهت ارتباط مردم با بخش‌های مختلف شهرداری وجود داشت که همین موضوع سبب سردرگمی شهروندان می‌شد.

سلطانی ادامه داد: به منظور رفع این مشکل، با همت شورای اسلامی شهر یزد به طرح جامعی در سامانه‌ها رسیدیم و طرح تجمیع سامانه‌های ارتباطی مردم با شهرداری یزد در سامانه تلفنی ۱۳۷ به تصویب رسید.

وی با تاکید بر اینکه جامعه برای سلامت هرچه بیشتر نیاز به ورزش دارد، اضافه کرد: شهرداری یزد در طول سال‌های گذشته در راستای تقویت فعالیت‌های ورزشی و دسترسی عموم مردم به امکانات ورزشی اقدامات گسترده‌ای انجام داده است.

سخنگوی شهرداری یزد با بیان اینکه برگزاری بعضی رویدادهای ورزشی از جمله المپیاد ورزشی محلات نیز از فعالیت‌های شاخص شهرداری یزد است که همه ساله با حضور هزاران نفر از شهروندان یزد برگزار می‌شود، گفت: یکی از مهمترین اقداماتی که از سوی شهرداری در ارتباط با توسعه امکانات ورزشی در سطح محلات انجام شده، این است که مدیریت این محل‌ها و امکانات به معتمدان سپرده می‌شود.

کد خبر 640676

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.