نقدها باید منصفانه باشد

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: به عملکرد شهرداران مناطق و مدیران شهرداری تهران باید اعتماد کنیم البته این به معنی نقد نکردن نیست اما باید نقدها منصفانه باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا نادعلی امروز _یکشنبه بیست‌وسوم بهمن_ در یکصدوبیست‌ونهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران با گرامیداشت چهل‌وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و قدردانی از مردم برای حضور باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار کرد: مجموعه‌های فرهنگی شهرداری تهران در مدت اخیر در زمینه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی فعالیت‌های خوبی داشتند و برج میلاد نیز در زمینه جشنواره فیلم فجر عملکرد خوبی داشت.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: سازمان زیباسازی در شب ۲۲ بهمن و در راهپیمایی نیز عملکرد خوب و مطلوبی داشت، که جای قدردانی دارد.

وی با اشاره به برف‌روبی که به‌تازگی توسط شهرداری تهران انجام شده است، افزود: در این زمینه سال گذشته و امسال از نزدیک شاهد فعالیت شهرداری تهران بودم و نکته حائز اهمیت این است که به عملکرد شهرداران مناطق و مدیران شهرداری تهران باید اعتماد کنیم، البته این به معنی نقد نکردن نیست اما نقدها باید منصفانه باشد.

نادعلی تصریح کرد: بعضی اظهارات مطرح شده در مورد عملکرد شهرداری تهران در زمینه برف‌ روبی غیرمنصفانه و همراه با اطلاعات کم بوده است؛ روز پنجشنبه یکی از مناطق، بیشتر از مناطق دیگر درگیر بارش و برف‌ روبی بود، لذا باید از مدیران شهرداری تهران بخواهیم ارائه گزارش دهند تا بتوانیم عیوب و نواقص را برطرف کنیم.

وی خاطرنشان کرد: پنجشنبه هفته گذشته در یک روز سه بار شاهد بارش برف بودیم و حجم برف بیشتر از روزهای دیگر بود که در بعضی ساعات به دلیل شدت برودت هوا محلول شن و نمک با وجود شن‌ پاشی‌ های مکرر کارساز نبود، باید با استفاده از فناوری نوین به دنبال رفع مشکلات در روزهای برفی باشیم و نکته حائز اهمیت این است که گفته می‌شود شهرداری تهران غافلگیر شده است، در حالی که این موضوع درست نیست و نباید زحمت همکاران به‌ویژه کارگران شهرداری نادیده گرفته شود.

کد خبر 640643

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.