یک اتفاق خوب برای سپاهان و مورایس مقابل ذوب‌آهن!+عکس

مدافع گلزن و تاثیر گذار سپاهان پس از پشت سر گذاشتن محرومیت خود، می‌تواند برای شهرآورد اصفهان در ترکیب این تیم قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، از هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر سپاهان باید آماده رویارویی با شاگردان مهدی تارتار باشد و باتوجه به فشردگی امتیازات جدول رقابت‌های لیگ برتر سه امتیاز این مسابقه برای هر دوتیم اهمیت فراوانی دارد اما نکته مهم در خصوص شهرآورد اصفهان این است که مورایس برخلاف دیدار قبلی خود با فولاد تمامی نفرات تاثیر گذار خود همانند امید نورافکن را در اختیار خواهد داشت و همین مسئله می‌تواند کار را برای سبزپوشان دشوار کند.

ماجرا از این قرار است که در هفته هجدهم مسابقات طلایی پوشان به مصاف گل‌گهر رفتند و در این بازی امید نورافکن پس از دریافت دو اخطار از سوی داور از زمین مسابقه اخراج شد تا یکی از غایبان ترکیب مورایس برابر فولاد باشد، علاوه بر نورافکن، رامین رضاییان، محمد کریمی و محمد دانشگر نیز به دلیل دریافت چهار اخطار در طول چند هفته اخیر نتوانستند روبه‌روی شاگردان جواد نکونام راهی میدان شوند.

اگرچه تمامی بازیکنان محروم سپاهان به نوبه خود تاثیر گذار هستند اما بازگشت امید نورافکن به ترکیب اصلی مورایس یک اتفاق خوب به حساب می‌آید زیرا این بازیکن در ضربات ایستگاهی و شوت از راه دور زهر دار است و در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر هم موفق شده چهار گل به ثمر برساند که می‌توان گفت تقریباً نیمی از آن‌ها سه امتیازی و حیاتی بوده است.

با توجه به اینکه دربی اصفهان اهمیت فراوانی دارد حضور بازیکن موثری همچون نورافکن که در ضد حملات طلایی پوشان و فعالیت‌های دفاعی عملکرد مطلوبی از خود ارائه می‌دهد می‌تواند سه امتیاز این دیدار را در جیب مورایس بگذارد.

همچنین نباید از این موضوع غافل شد که مدافع چپ طلایی پوشان پتانسیل بازی در پست‌های متعدد همچون هافبک دفاعی و مدافع میانی را دارد و از این حیث نیز می‌تواند یکی از عوامل تاثیر گذار در مواقعی باشد که کادرفنی سپاهان قصد دارد باتوجه به شرایط بازی سیستم و نوع چینش خود را تغییر دهد.

بنابراین می‌توان اینگونه در نظر گرفت که بازگشت نورافکن پس از طی کردن محرومیت یک جلسه‌ای خبر خوشی برای هواداران و کادرفنی سپاهان است. لازم به ذکر است که علاوه بر نورافکن، سایر محرومان سپاهان نیز می‌توانند برای تیم خود برابر ذوب آهن با صلاحدید کادرفنی راهی میدان شوند.

یک اتفاق خوب برای سپاهان و مورایس مقابل ذوب‌آهن!+عکس

کد خبر 640623

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.