رئال مادرید ۵ _الهلال۳/جشنواره گل کهکشانی‌ها برابر حریف آبرومند آسیایی

تیم رئال مادرید موفق شد در چارچوب یک بازی پرگل برابر الهلال پیروز شود و عنوان قهرمانی جهان را کسب کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان امسال به میزبانی کشور مراکش برگزار می‌شود و حالا به ایستگاه پایانی خود رسیده است. امشب _شنبه بیست‌ودوم بهمن‌ماه_ دو تیم رئال مادرید و الهلال در فینال مسابقات به مصاف یکدیگر رفتند. تیم رئال مادرید در نهایت با پیروزی پنج بر سه برابر الهلال موفق شد قهرمان باشگاه‌های جهان شود.

دو تیم رئال مادرید و الهلال که با قهرمانی در قاره خود و عبور از رقبا به فینال جام باشگاه‌های جهان رسیدند، دیدار جذاب و پرگلی را برگزار کردند. تیم الهلال به خوبی نشان داد که حریف قدرتمندی برای رئال مادرید بوده اما در نهایت شاگردان آنچلوتی با تکیه بر توانمندی‌ها و تجربه بالای خود توانستند قهرمانی را از آن خود کنند.

وینیسیوس جونیور و فدریکو والورده هر کدام دو گل به ثمر رساندند تا رئال مادرید با پیروزی پنج بر سه مقابل الهلال عربستان در رباط مراکش، برای پنجمین بار قهرمان جام باشگاه‌های جهان شود.

رئال مادرید، قهرمان لیگ قهرمانان اروپا، در مقابل همتای آسیایی خود در فاز حمله به خوبی ظاهر شد و در ۲۰ دقیقه ابتدایی با دو گل وینیسیوس و والورده که طی ۵ دقیقه به ثمر رسید، بازی را به سود خود کرد. در ادامه تیم الهلال، اولین تیم از عربستان که به فینال راه یافته، موفق شد با زدن یک گل توسط موسی مارگا، هیجان را به مسابقه بازگرداند و نشان دهد که حریف دست و پابسته ای نیست.

با این حال مادریدی‌ها بار دیگر با دو گل سریع در اوایل نیمه دوم توسط کریم بنزما و برای والورده اختلاف را به عدد ۲ رساندند. با این نتیجه، خیال هواداران کهکشانی بسیار راحت شد و تصور آن سخت بود که آنچلوتی به الهلال اجازه دهد تا دوباره به بازی برگردد. دو گل از لوچیانو ویتو، مهاجم سابق اتلتیکو مادرید، اگرچه از سنگینی شکست نماینده آسیا کاست، اما باعث نشد بازگشت کامل الهلال به مسابقه نشد.

قهرمان لیگ قهرمانان آسیا می‌توانست با گل مارگا در دقایق پایانی، مسابقه را به بالاترین حد درام و هیجان برساند، اما رئال مادرید اجازه این کار را نداد و در نهایت بازی با همان نتیجه پنج بر سه خاتمه یافت تا پرگل‌ترین فینال تاریخ جام باشگاه‌های جهان به سود نماینده اسپانیا خاتمه یابد.

غول‌های اسپانیایی اکنون در هر پنج فینال خود در جام باشگاه‌های جهان به پیروزی رسیده اند. آن‌ها پیش از این، سه عنوان را طی چهار سال در بین سال‌های ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۸ کسب کردند. موفق‌ترین تیم بعدی در این مسابقات فیفا که در سال ۲۰۰۰ آغاز شد و از سال ۲۰۰۵ هر ساله برگزار می‌شود، بارسلونا است که تاکنون سه قهرمانی به دست آورده است.

کد خبر 640620

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.