جرارد آماده بازگشت به لیگ‌برتر انگلیس

گفته می‌شود استیون جرارد، سرمربی سابق استون ویلا لیدز یونایتد را به عنوان مقصد بعدی خود در نظر گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اسطوره لیورپولی‌ها آماده است تا هدایت تیم فوتبال لیدز را برعهده بگیرد. این خبر، بر اساس گزارشی از رسانه Football Insider است که ادعا می‌کند هافبک سابق تیم ملی انگلیس و لیورپول بسیار مشتاق به کار کردن در لیدز خواهد بود زیرا جستجوی آنها برای پیدا کردن جانشین جسی مارش ادامه دارد؛ این مربی آمریکایی روز دوشنبه هفته گذشته از وظایف خود کنار گذاشته شد و تیمش فقط با یک امتیاز بیشتر، بالاتر از منطقه سقوط قرار گرفت، اگرچه تلاش برای یافتن جانشین او تاکنون بی‌نتیجه بوده است.

اکنون تصور می‌شود تیم لیدز، جرارد را به عنوان یک گزینه در نظر می‌گیرد، زیرا تمام گزینه‌های اصلی آنها، پیشنهادات را رد کردند: انتخاب اول، کارلوس کوربران، روز دوشنبه تصمیم گرفت قرارداد ۱۸ ماهه جدیدی را با وست بروم امضا کند، درحالی که آندونی ایرائولا از رایو وایکانو نیز پس از اینکه یک هیئت نتوانست او را متقاعد کند که تیمش تغییر دهد، تصمیم گرفت در اسپانیا بماند.

آخرین دست رد به سینه سران لیدز توسط آرنه اسلات، سرمربی فاینورد صورت گرفت که آینده خود را به باشگاه هلندی در یک کنفرانس مطبوعاتی در روز جمعه، متعهد دانست. با کم شدن گزینه‌ها، لیدز ممکن است به جرارد روی بیاورد که در نوامبر ۲۰۲۱ پس از ۶ شکست در ۱۱ بازی لیگ، از سرمربیگری استون ویلا اخراج شد.

درحالی که گزینه‌ها بررسی می‌شوند سرمربی موقت، مایکل اسکوبالا در رأس کار باقی خواهد ماند و تیمش یکشنبه شب در الند رود از منچستریونایتد میزبانی می‌کند.

کد خبر 640554

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.