واکنش فلیکس به حاشیه‌سازی رونالدو در جام‌جهانی قطر

ژائو فلیکس اعتراف کرد که از دیدن کریستیانو رونالدو روی نیمکت پرتغال در جام جهانی شگفت زده شده است اما واکنش او به این تصمیم را تحسین کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، وقتی فرناندو سانتوس رونالدو کهنه‌کار را برای بازی یک هشتم نهایی پرتغال مقابل سوئیس کنار گذاشت، همه را شگفت زده کرد، جایی که گونکالو راموس جایگزین رونالدو در پیروزی شش بر یک مقابل سوئیس، هت‌تریک کرد. به نظر می‌رسد که عامل شوک حتی به اردوی تیم ملی هم کشیده شده است، اگرچه فلیکس تاکید کرد که این بازیکن ۳۷ ساله هرگز مشکلی برای سایر اعضای تیم ایجاد نکرد.

فلیکس در مصاحبه با رسانه اسپانیایی AS گفت: «ما شگفت‌زده شدیم زیرا دیدن کریستیانو روی نیمکت چیزی نیست که شما به آن عادت کنید. کریستیانو واقعاً خوب به این مشکل واکنش نشان داد زیرا همه ما به یک سمت می‌رفتیم و حالات مثبت ایجاد می‌کردیم. واکنش او واقعاً برای بقیه خوب بود، زیرا کریس به دنبال این بود که به تیم اعتماد به نفس بدهد و اعلام کند که همه ما در کنار هم هستیم.»

زدن سه گل توسط راموس، باعث شد تا او یک بار دیگر به لطف نیمکت‌نشینی رونالدو، پرتغال یک چهارم نهایی شود، اما تیم سانتوس در برابر مراکش که بیش از حد عالی ظاهر شد و در مسابقات سودای قهرمانی داشت، سر تعظیم فرود آورد و حتی ورود این بازیکن ۳۷ ساله در نیمه دوم، بی‌نتیجه بود. انتقال رونالدو به عربستان که حالا با النصر رکورد شکسته است، برای فلیکس تعجب آور نبود و گفت: «جامی برای قهرمانی او در اروپا نمانده بود. او نام خود را در کتاب‌های تاریخ ثبت کرده و حالا رفته است تا نامش را در عربستان سعودی جاودانه کند.»

درحالی که هموطن او، اکنون عربستان سعودی را خانه جدید خود می‌نامد، این بازیکن ۲۳ ساله قرار است پس از پشت سر گذاشتن سه بازی محرومیت، آماده درخشش در فوتبال اروپا است‌.

کد خبر 640549

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.