شرط زیدان برای بازگشت به نیمکت رئال مادرید

اسطوره و سرمربی سابق رئال مادرید شرط خود را برای بازگشت به این باشگاه اعلام کرده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از اسپورتسکیدا، اگر فلورنتینو پرز یک قول بدهد، احتمالاً زین‌الدین زیدان مایل باشد تا دوباره به مادرید بازگردد و بر روی نیمکت رئال مادرید برای هدایت این تیم بنشیند.

بازیکن و سرمربی سابق لوس بلانکوس مشتاق همکاری با رئال مادرید است اما یک شرط خاص برای بازگشت خود دارد. او به فلورنتینو پرز گفته است که در صورت تضمین خرید رایان چرکی، دوباره راهی مادرید خواهد شد و به عنوان سرمربی، جایگزین کارلو آنچلوتی می‌شود.

چرکی به عنوان یکی از استعدادهای توانمند فوتبال اروپا شناخته می‌شود و زین‌الدین زیدان تحسین کننده بزرگ این مهاجم همه‌کاره است. آینده کارلو آنچلوتی در رئال مادرید علیرغم اینکه سرمربی ایتالیایی آنها را به موفقیت‌هایی در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا در فصل گذشته هدایت کرد نامشخص است.

غول‌های اسپانیایی در فصل جاری نیز نسبتاً عملکرد خوبی داشته‌اند و در حال حاضر با هشت امتیاز کمتر نسبت به رقیب دیرینه خود، بارسلونا در رده دوم لالیگا ایستاده‌اند.

فلورنتینو پرز ممکن است دوباره به قطع همکاری با کارلو آنچلوتی فکر کند، مگر اینکه نتایج به زودی بهبود یابد. سرمربی ایتالیایی به شدت با تیم ملی برزیل در ارتباط بوده و ممکن است حتی پس از پایان این فصل برای هدایت سلسائو راهی آمریکای جنوبی شود.

در طی ماه‌های اخیر، رایان چرکی به عنوان اتفاق بزرگ بعدی در فوتبال فرانسه شناخته شده است. این بازیکن جوان تاکنون در سن ۱۹ سالگی ۸۵ بازی برای لئون فرانسه انجام داده و می‌تواند هم به عنوان هافبک تهاجمی و هم یک وینگر ایفای نقش کند.

از آنجایی که قرارداد چرکی در تابستان ۲۰۲۴ با لئون به اتمام می‌رسد، ممکن است تیم فرانسوی راضی به فروش او شود تا در نهایت بتواند از جدایی رایگان این بازیکن جلوگیری کند.

کد خبر 640538

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.