خرید احتمالی مادریدی‌ها از بایرن مونیخ

عدم ارائه عملکرد مناسب توسط ادن هازارد احتمالاً باعث شود تا رئال مادرید در تابستان به دنبال یک گزینه جدی برای خط حمله خود باشد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال اسپانیا، باشگاه رئال مادرید احتمالاً به دنبال تقویت خط حمله خود برای فصل آینده است. رودریگو، وینیسیوس جونیور، مارکو آسنسیو و کریم بنزما تنها بازیکنان مهم مادرید در خط حمله به شمار می‌روند و ادن هازارد و ماریانو دیاز چندان تأثیرگذار نبوده اند.

قرارداد آسنسیو و ماریانو هر دو در تابستان به پایان می‌رسد و باشگاه می‌خواهد هازارد را نیز به فروش برساند. کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید پیش از فینال جام باشگاههای جهان مقابل الهلال اذعان داشت که ممکن است تیمش در تابستان به تقویت خط حمله نیاز داشته باشد.

با توجه به اینکه مدیران باشگاه در حال حاضر تلاش اصلی خود را برای جذب جود بلینگهام هافبک بوروسیا دورتموند به کار گرفته اند، ممکن است برای تقویت خط حمله خود نیز به سراغ باشگاه‌های بوندسلیگایی بروند. آنها به دنبال کینگزلی کومان از بایرن مونیخ به عنوان یک هدف احتمالی هستند.

مسئولان رئال مادرید سال هاست به بازی کومان علاقه دارند و اکنون زمان آن رسیده است که او را به پایتخت اسپانیا بیاورند. با این حال، قهرمان آلمان به فروش این ملی پوش فرانسوی که در این فصل در ۱۹ بازی در رقابت‌های داخلی ۳ گل و ۵ پاس گل به ثبت رسانده است، تمایلی ندارد.

با در نظر گرفتن این موضوع، اگر رئال مادرید واقعاً تصمیم بگیرد بازیکنانی را برای فصل آینده به تیم آنچلوتی اضافه کند، باید گزینه‌های جایگزین در صورت ناکامی در جذب کومان داشته باشند.

کد خبر 640537

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.