۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۲
شماره ۱۰ از یاد رفته بارسلونا

اگرچه بسیاری انتظار داشتند آنسو فاتی روزی جای مسی را در بارسا بگیرد، اما این روزها لباس شماره ۱۰ آبی‌واناری‌ها حتی پرفروش هم نیست.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال اسپانیا، برای اعضای هیئت مدیره بارسلونا در این مقطع زمانی، جنبه تجاری و مالی هر موضوعی تقریباً به اندازه مسائل فوتبالی اهمیت دارد، به خصوص با توجه به اینکه باشگاه در چند فصل گذشته مشکلات مالی زیادی داشته است.

فروش پیراهن بخش بزرگی از درآمدزایی باشگاه بارسلونا را شامل می‌شود و در سال‌های اخیر پیراهن شماره ۱۰ اغلب بیشترین فروش را برای باشگاه داشته است. در صدر آن‌ها لیونل مسی این شماره را برای مدت طولانی در بارسا به تن کرده است. پیش از او بزرگانی چون دیگو مارادونا، روماریو و رونالدینیو همگی با شماره ۱۰ برای آبی‌واناری‌ها به میدان رفته اند.

آنسو فاتی در حال حاضر این شماره را در بارسا در اختیار دارد، اما او حتی در جمع شش بازیکن با بیشترین فروش پیراهن نیز قرار ندارد. در عوض، هواداران به سراغ خرید لباس بازیکنان محبوب‌تری مانند گاوی، پدری و روبرت لواندوفسکی رفته اند. این مساله احتمالاً به دلیل مصدومیت‌های طولانی فاتی و عدم آمادگی و قرار نگرفتن در ترکیب اصلی ژاوی هرناندز است.

باید دید که آیا این بازیکن ۲۰ ساله برای مدت طولانی‌تری این پیراهن را در اختیار خواهد داشت یا خیر، زیرا در هفته‌های اخیر شایعات متفاوتی درباره جدایی این بازیکن به گوش رسیده و می‌توان انتظار داشت که ستاره جوان اسپانیایی که قرار بود روزی جای لئو مسی را بگیرد، راهی تیم جدیدی شود.

کد خبر 640536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.