هلند ۷ _ آمریکا ۳ / صعود لاله‌های‌نارنجی به فینال هاکی جهان؛ آمریکا حریف ایران در رده‌بندی

تیم‌ملی هلند با پیروزی هفت بر سه مقابل آمریکا در نیمه‌نهایی رقابت‌های جام‌جهانی هاکی داخل سالن، حریف اتریش در فینال شد و یانکی‌ها نیز باید در رده‌بندی مقابل ایران قرار بگیرند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های جام‌جهانی هاکی داخل سالن ۲۰۲۳ که به‌میزبانی پرتوریای آفریقای‌جنوبی برگزار می‌شود؛ امروز _شنبه بیست‌ودوم بهمن‌ماه_ دو دیدار برگزار شد که در نخستین بازی تیم‌ملی اتریش با پیروزی ۸ بر ۳ مقابل تیم‌ملی ایران به فینال راه یافت و در جدال دوم نیز تیم‌ملی هلند موفق شد آمریکا را ۷ بر ۳ شکست دهد.

در دومین نیمه‌نهایی که از ساعت ۱۲:۳۰ آغاز شد، هریس پات (یک‌بار) و کائه‌پلر آکی (دو بار) برای آمریکا گلزنی کردند و گل‌های هلند نیز توسط میدندورپ لوکاس، تروست جوئپ، شوت ویگرت (هرکدام یک‌بار) و سوئیرینگ مکس و بورخارت بوریس (هرکدام دو بار) وارد دروازه یانکی‌ها شد.

بدین ترتیب تیم‌های ملی اتریش و هلند باید ساعت ۲۱:۳۰ امشب در پرتوریا فینال جام‌جهانی هاکی داخل سالن ۲۰۲۳ را برابر یکدیگر برگزار کنند؛ همچنین تیم‌های ملی ایران و آمریکا نیز چند ساعت قبل‌تر، از ساعت ۱۸:۳۰ در بازی رده‌بندی باهم مصاف خواهند کرد تا تکلیف تیم‌های قهرمان، نایب‌قهرمان، سوم و چهارم هاکی داخل سالن جهان در سال ۲۰۲۳ مشخص شود.

تیم‌ملی ایران در مرحله‌گروهی موفق شده بود آمریکا را با نتیجه قاطعانه ۸ بر ۳ شکست دهد و می‌توان امیدوار بود ملی‌پوشان کشورمان با دبل مقابل آمریکا، به مقام سومی رقابت‌های هاکی داخل سالن جهان دست پیدا کنند. همچنین تیم‌های ملی اتریش و هلند نیز یک‌بار در دور گروهی به‌مصاف هم رفتند که آن بازی را اتریشی‌ها ۴ بر یک مقابل هلند پیروز شدند.

کد خبر 640514

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.