نارضایتی بوسکتس از بارسا و لاپورتا

ستاره آبی‌واناری‌ها از شرایط پیش‌آمده برای تمدید قرارداد رضایت ندارد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از اسپورتس مول، سرخیو بوسکتس، هافبک بارسلونا از اینکه تیم کاتالان پیشنهادی برای تمدید قرارداد به وی ارائه نکرده، ناامید شده است.

قرارداد بازیکن ۳۴ ساله بارسلونا تابستان امسال به پایان می‌رسد و هنوز مشخص نیست که آیا بوسکتس قرارداد جدیدی با این باشگاه امضا خواهد کرد یا در جستجوی باشگاه جدید، بارسلون را ترک خواهد کرد. هم رئیس باشگاه خوان لاپورتا و هم سرمربی تیم، ژاوی اخیراً تمایل خود را برای ماندن بوسکتس حداقل برای یک سال دیگر در باشگاه ابراز کرده‌اند.

لاپورتا در نشست مطبوعاتی روز پنجشنبه به خبرنگاران گفته بود: در حال حاضر ما روی لالیگا تمرکز کرده‌ایم. سرخیو بازیکن مهمی برای ما است و اگر او جدا شود به تیم ما لطمه وارد می‌شود. وقتی او تصمیم گرفت، ما در مورد تمدید صحبت خواهیم کرد. هیچیک از طرفین فکر نمی‌کنند که اکنون زمان مناسبی برای این کار باشد. ما قبل از کریسمس جلسه‌ای داشتیم زیرا او پیشنهاداتی از MLS داشت.

این در حالی است که ژاوی اخیراً اظهار کرد: همه با هم کار می‌کنیم و تصمیم نهایی با بوسکتس است. منتظریم ببینیم او چه تصمیمی می‌گیرد. او در داخل و خارج از زمین فرد بسیار مهمی است و کاپیتان تیم ما است. اگر بتواند به کار در تیم ما ادامه دهد، خوشحال می‌شوم.

با این حال، گزارش شده است که بوسکتس از اینکه لاپورتا هنوز به طور رسمی پیشنهادی برای تمدید ارائه نکرده، ناامید است. این گزارش ادعا می‌کند که نمایندگان این هافبک در مورد اینکه چرا یک قرارداد جدید روی میز قرار نگرفته گیج شده‌اند، زیرا بازیکن اسپانیایی به صراحت گفته است که آماده بحث در مورد یک توافق جدید است.

اعتقاد بر این است که بوسکتس مشتاق است تا دوران حرفه‌ای خود را در ایالات متحده به پایان برساند، اما او همچنان در نیوکمپ احساس ارزشمندی می‌کند و بنابراین می‌تواند در شرایط مناسب حداقل برای ۱۲ ماه دیگر در بارسلونا بازی کند.

هافبک باتجربه اسپانیایی در حال حاضر به دلیل مصدومیت از ناحیه مچ پا از همراهی تیمش محروم است. هنوز مشخص نشده که وی چه زمانی می‌تواند به ترکیب تیمش بازگردد، اما انتظار می‌رود بوسکتس تا ماه آینده غایب باشد و هر دو بازی مرحله حذفی لیگ اروپا با منچستریونایتد را از دست بدهد.

با وجود فرم عالی گاوی و پدری، بوسکتس در این فصل بار دیگر بازیکنی حیاتی برای بارسلونا به حساب می‌آید و در این فصل ۲۷ بار در تمامی رقابت‌ها به میدان رفته و یک پاس گل نیز داده است.

کد خبر 640503

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.