دشمن نمی‌تواند به سرو بلندقامت انقلاب آسیبی برساند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گذشت ۴۴ سال را باعث تبدیل انقلاب به یک سرو بلندقامت دانست و گفت: اکنون انقلاب به لطف خدا و برکت خون شهدا به مرحله‌ای رسیده است که دشمن نمی‌تواند به آن آسیبی برساند، امیدوارم مردم همیشه سربلند باشند و انقلاب به دست صاحب اصلی آن که امام زمان(عج) است برسد.

محمدرضا جان‌نثاری در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: ۲۲ بهمن‌ماه که روز عید انقلاب اسلامی است پیامی برای دشمن و پیامی برای دوستان دارد؛ دشمنان باید بدانند که به کوری چشم آنها ۴۴ سال است که مردم پای این انقلاب ایستاده‌اند و امسال جمعیت زیادی از اقشار و گروه‌های مختلف، یک‌دل و یک‌صدا به میدان آمده‌اند تا به دشمن نشان دهند، همچنان پای انقلاب اسلامی مانده‌اند.

وی این حضور ملت را سبب یأس دشمنان دانست و افزود: پیام این حضور برای دوستان این است که اگر مقاومت کنیم و پای این انقلاب بایستیم، دشمن هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و نمونه این موضوع ۲۲ بهمن است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گذشت ۴۴ سال را نشانه تبدیل انقلاب به یک سرو بلندقامت دانست و گفت: اکنون انقلاب به لطف خدا و برکت خون شهدا به مرحله‌ای رسیده است که به‌طور قطع دشمن نمی‌تواند به آن آسیبی برساند، امیدوارم این مردم همیشه سربلند باشند و انقلاب به دست صاحب اصلی آن که امام زمان (عج) است، برسد.

وی تصریح کرد: انتظار می‌رود که مشکلات کشور نیز یکی پس از دیگری رفع و گشایش‌های اقتصادی حاصل شود تا دل این مردم بیشتر از پیش خوش باشد.

کد خبر 640502

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.