ترکیب احتمالی رئال مادرید برابر الهلال

رئال مادرید برای کسب عنوان قهرمانی باشگاه‌های جهان باید امشب به مصاف الهلال برود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رئال مادرید یک بار دیگر فرصت دارد تا یک جام مهم را کسب کند. امشب در چارچوب رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان دو تیم رئال مادرید و الهلال به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

رئال مادرید در مرحله نیمه نهایی موفق شد با نتیجه چهار بر یک الاهلی را شکست داد و پا به مرحله نهایی گذاشت. الهلال نیز موفق شد برابر فلامینگو، نماینده آمریکای جنوبی به پیروزی دست یابد و شانس خود را برای کسب یک جام جهانی کسب کند.

برای طرفداران رئال مادرید در سراسر جهان، این یک بازی بزرگ است و کسب جام می‌تواند شرایط کارلتو و بازیکنانش را بهبود ببخشد. به دنبال عقب افتادن از بارسا در رقابت‌های لالیگا، رئال احتمالاً برنامه جدی‌تری برای لیگ قهرمانان اروپا و جام باشگاه‌های جهان داشته باشد.

رئال مادرید در این بازی چند مصدوم دارد و تیبو کورتوا نیز در مادرید باقی مانده است. با این وجود ادر میلیتائو و کریم بنزما هر دو شانس رسیدن به دیدار نهایی را دارند، حتی اگر از ابتدا روی نیمکت بازی را دنبال کنند. در مورد الهلال، انتظار می‌رود با توجه به اهمیت این مسابقه، دو تیم از بهترین ترکیب ممکن خود استفاده کنند.

ترکیب احتمالی رئال مادرید (۴-۳-۳): لونین، کارواخال، رودیگر، آلابا، کاماویگا. مودریچ، کروس، سبایوس؛ رودریگو، بنزما، وینیسیوس.

ترکیب احتمالی الهلال (۴-۳-۳): المعیوف; عبدالحمید، جنگ، البلاحی، الدوسری; کریلو، کوئلار، الدوسری; مارهگا، ایگالو، ویتو.

کد خبر 640491

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.