پالما یک (۲) _ خاین‌سالا یک (۴) / حذف یاران طیبی و اولادقباد از جام‌حذفی اسپانیا

تیم فوتسال پالما در مرحله یک‌چهارم نهایی جام‌حذفی اسپانیا، پس از تساوی یک بر یک در وقت‌های قانونی و اضافه، در ضربات‌پنالتی چهار بر دو مقابل خاین‌سالا شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شب گذشته _جمعه بیست‌ویکم بهمن‌ماه_ تیم‌های فوتسال پالما و خاین‌سالا در چارچوب مرحله یک‌چهارم نهایی رقابت‌های جام‌حذفی فوتسال اسپانیا به‌مصاف یکدیگر رفتند و پس از تساوی یک بر یک در وقت‌های قانونی و اضافه، در ضربات‌پنالتی خاین‌سالا ۴ بر ۲ پالما را شکست داد و راهی مرحله نیمه‌نهایی شد.

تک‌گل پالما را دقیقه هشتم بازی مانکوسو به‌ثمر رساند اما پس از ده‌نفره شدن این تیم، متی روسا در دقیقه ۱۷ بازی خاین‌سالا را به بازی برگرداند و تا پایان وقت‌های قانونی و اضافه دیگر دو تیم نتوانستند دروازه یکدیگر را باز کنند تا ضربات‌پنالتی تعیین‌کننده تیم برنده و صعودکننده به جمع چهار تیم برتر باشد.

تیم فوتسال پالما در شرایطی این دیدار را به حریف خود واگذار کرد که دو ملی‌پوش ایرانی‌اش یعنی مسلم اولادقباد و حسین طیبی در این دیدار حضور داشتند؛ البته حسین طیبی کاپیتان تیم‌ملی ایران دقیقه ۱۵ این دیدار و زمانی‌که تیمش یک بر صفر از خاین‌سالا پیش بود با دریافت کارت‌زرد دوم از زمین بازی اخراج شد. به‌جز حسین طیبی که از زمین بازی اخراج شده بود و شاید یکی از مقصرین شکست تیمش نیز به‌شمار می‌رود؛ مسلم اولادقباد نتوانست کار خاصی انجام دهد و در ضربات‌پنالتی هم پشت‌توپی قرار نگرفت.

مانکوسو زننده تک‌گل پالما در وقت‌های قانونی، پشت نخستین ضربه‌پنالتی ایستاد اما پنالتی را خراب کرد؛ در ادامه چینو گل اول را برای خاین وارد دروازه پالما کرد، پنالتی دوم یاران طیبی و اولادقباد را کلبر گل کرد و پنالتی دوم خاین با شوت میچل با گل تبدیل شد؛ پنالتی سوم پالما توسط مارلون به تور دروازه چسبید و پاسخ‌دهنده این پنالتی، تابوردا بود که خاین‌سالا را در ضربات‌پنالتی ۳ بر ۲ پیش انداخت؛ اما پنالتی چهارم پالما توسط فابینیو از دست رفت تا گل سزار در ضربه‌پنالتی آخر، خاین‌سالا را با نتیجه ۴ بر ۲ پیروز این دیدار کند و به مرحله بعدی بفرستد.

کد خبر 640478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.