حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب است

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استان اصفهان با اشاره به حضور پرشکوه و منسجم مردم به همراه تیم‌های امدادی در راهپیمایی بیست‌ودوم بهمن، گفت: این حضور حماسی و پرشور نشانه تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

منصور شیشه‌فروش در حاشیه راهپیمایی بیست‌ودوم بهمن‌ماه در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: امروز شاهد حضور پرشورتر مردم هستیم و میدان امام (ره) اصفهان و خیابان‌های اطراف آن مملو از جمعیت است. این موضوع نشان می‌دهد که این انسجام، همیشگی است و پرچم این انقلاب همیشه با محوریت مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) به اهتزاز درآمده است.

وی با بیان اینکه امروز با برپایی راهپیمایی یوم‌الله بیست‌ودوم بهمن، بیش از ۴۲۰ تیم‌های امدادی اورژانس، هلال‌احمر و آتش‌نشانی مسیرهای راهپیمایی را در سطح استان اصفهان پشتیبانی می‌کنند، افزود: این حضور حماسی و پرشور نشانه تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استان اصفهان با اشاره به حضور پرشکوه و منسجم مردم به همراه تیم‌های امدادی در راهپیمایی بیست‌ودوم بهمن گفت: امروز در برگزاری راهپیمایی یوم‌الله بیست‌ودوم بهمن، امدادگران اصفهان نیز به صورت خودجوش و همگام با مردم و بخش‌های مختلف در مناطق گوناگون حضور پرشوری داشتند تا باری دیگر با آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران تجدید میثاق کنند، زیرا لازم است با خدمات‌رسانی مؤثر، هم‌پای آرمان‌های انقلاب اسلامی گام برداریم.

کد خبر 640476

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.